Porsche Photo Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photo Challenge

• Maker
    Discussie

• PB

Uiteraard heb ik dit keihard gepikt vanop andere fora, maar ik vond het idee wel cool. 😎

Als je de Challenge hebt voltooid (liefst met je eigenste *porsche der op) geef je een nieuwe Challenge op. 😉

Om te openen geef ik de eerste P.P.C op:

Plaats een foto van je favoriete huisdier in, op, rond je *porsche
      Wees origineel en have fun. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 159)
      • Dat had ik kunnen doen maar dan was de foto weer weg, in beide posts 🙂
        Ik denk dat mbt die dobbelstenen PatrickB één dezer een tripje naar de Auto5 of zoiets zal doen :engeltje:

je had dus ook gewoon je eigen foto van de 4s met lanyard kunnen verwijderen om mijn punt te ontkrachten, toch?
          maar als je persé iemand nog een pleziertje wil gunnen om eens nodeloos te quoten :music: :popcorn:

maar … heeft er nu echt niemand een stel foute oversized dobbelstenen of een vossenstaart om hier efkes een fowtowtje van te posten?

I aim to please 8)

.

LOL :drink:

“Redundant”. *luv

Even ter info:

redundant (bn): boventallig, overbodig, overtallig, overtollig

Linguïstisch puristje :respekt:

😯

:mrgreen: :happy: :first:

Sensa had ook reeds gequote, maar Stijn was eerder :first:
                      ‘t Quoten en al dan niet ontbrekende pics is dus zoals ik dacht :engeltje:

[quote=”Mushroom” post=195382][quote=”deepee” post=195344]blijft dit nu allemaal staan wanneer mush z’n tenen in zou trekken ?[/quote]

Ik *denk* dat het alsvolgt werkt:

Als de originele post een verwijzing naar een bijlage heeft en die wordt verwijderd in de ori post, dan verdwijnt het ook in de quote
                        Als de originele post een link naar een foto online bevat en je verwijdert hem in de ori post, dan blijft hij staan in de quote

*denk ik*

Proef op de som?

Online pic

Ik zal het doen Mush want dan kan ik ook protesteren

1, ik denk dat iedereen de vrijheid moet hebben om geposte foto’s te verwijderen
                        2, quote op voorgaan bericht mag niet …

Bijlage

Als er nu eens iemand wil quoten dan verwijder ik eens beide pics en zien we wat er blijft staan 💡
                        Nu mezelf quoten is redundant want misschien reageert de software anders op een eigen quote dan op die van iemand anders :mrgreen:[/quote]

[quote=”deepee” post=195344]blijft dit nu allemaal staan wanneer mush z’n tenen in zou trekken ?[/quote]

Ik *denk* dat het alsvolgt werkt:

Als de originele post een verwijzing naar een bijlage heeft en die wordt verwijderd in de ori post, dan verdwijnt het ook in de quote
                          Als de originele post een link naar een foto online bevat en je verwijdert hem in de ori post, dan blijft hij staan in de quote

*denk ik*

Proef op de som?

Online pic

Bijlage

Als er nu eens iemand wil quoten dan verwijder ik eens beide pics en zien we wat er blijft staan 💡
                          Nu mezelf quoten is redundant want misschien reageert de software anders op een eigen quote dan op die van iemand anders :mrgreen:

@ PatrickB: ff de paddestoel zene post fixeren sè; om te beletten dattem zene foto sffs weer ga weghalen :first: (blijft dit nu allemaal staan wanneer mush z’n tenen in zou trekken ?)

[quote=”Mushroom” post=195333]bg18354n.jpg

:sarcastisch :mrgreen: :first:
                            No, not really 😉
                            Een Porscheforumlanyard is niet Johnny genoeg 8)[/quote]

bg18354n.jpg

:sarcastisch :mrgreen: :first:
                              No, not really 😉
                              Een Porscheforumlanyard is niet Johnny genoeg 8)

Volgende opdracht:
                                Foto van uw P met een grote-johnny-spiegelhanger :mrgreen:

Tut tut, dat zal u leren commentaar geven! :mrgreen: :drink:

PB

[quote=”PatrickB” post=195193][quote=”Mushroom” post=195169]Is *in* de Porsche ook goed? 8)

***pic verwijderd wegens niet goedgekeurd :engeltje: ***[/quote]

Terugzetten gij ! en de volgende challenge opgeven. :coolness:[/quote]

Jij was de eerste Mush . en ohja zet die foto terug. :geek:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 159)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.