Porsche Photo Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photo Challenge

• Maker
    Discussie

• PB

Uiteraard heb ik dit keihard gepikt vanop andere fora, maar ik vond het idee wel cool. 😎

Als je de Challenge hebt voltooid (liefst met je eigenste *porsche der op) geef je een nieuwe Challenge op. 😉

Om te openen geef ik de eerste P.P.C op:

Plaats een foto van je favoriete huisdier in, op, rond je *porsche
      Wees origineel en have fun. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 159)
      • Wie de challenge volbrengt moet ook de volgende meedelen hé? :think:
        Newbie?? 8)

Allez, ervan uitgaand dat deepee’s foto eentje van op internet was, indien eigen foto: deepee?? 8)

Kan niet op tegen Vonheist, maar toch een poging 😀

DSC_fun.jpg

[quote=”Vonheist” post=195153]Volgende topic… laat u vrouw/man (herkenbaar of onherkenbaar) met uw Porsche poseren :)[/quote]

nog sexier pose __*–
            nog meer herkenbaar
            the best I can get __*-
            can you get more _*–

katrien_911.jpg

Deze blijven toch ook leuk. Forum rit in NL van jaren geleden.

P1030756.jpg

@Vonheist: ‘k Zou mij daar totaal niet druk over maken, laat die foto’s maar komen. Ge zijt goed op weg om die prijs te winnen 😀

PB

[quote=”john.beton.” post=195188]:happydance: even een stimulans erop smijten 😉
                  tot begin maart zullen we hier gaan stemmen voor de beste foto en die krijgt dan van mij zo een toffe wijnkoeler helm in de gulf kleur als :first: prijs.[/quote]

Cool John da’s een mooie geste, dus kan ik als TS niet anders dan er een kleine gift bovenop te doen !
                  Ik vul hem op met ijsblokjes. :first:

whoehoe, klein begonnen en nu ist al voor prijzen! Vielen Dank, en let the game really begin :happydance:
                    We kunnen er dan een officiele bijeenkomst van maken, dan kunnen we elkaar irl zien, ik ben althans vragende partij, ik wil deze leuke mensen van het forum ontmoeten, andersom weet ik nog niet 😀

PB

[quote=”Mushroom” post=195169]Is *in* de Porsche ook goed? 8)

***pic verwijderd wegens niet goedgekeurd :engeltje: ***[/quote]

Terugzetten gij ! en de volgende challenge opgeven. :coolness:

Now we’re talking! En dan nog de mooiste kleur! :first: :up:

:happydance: even een stimulans erop smijten 😉
                          tot begin maart zullen we hier gaan stemmen voor de beste foto en die krijgt dan van mij zo een toffe wijnkoeler helm in de gulf kleur als :first: prijs.

20141209_095330_2015-01-25.jpg

[quote=”deepee” post=195155]idd vonheist. just kidding. mijn respekt is/was er niet minder om hoor !! goeie nieuwe challenge. ik heb net gezien dat er poppen mee naar meetings genomen worden.
                            je kan je hier dus aan veel verwachten :mrgreen:[/quote]

Tja, mocht bvb Akai mijn foto’s zien… Kzou een goede klant/patiënt kwijt zijn hé 😉 😆

PB

Nope én véél meer cleavage in haar geval. :coolness: :coolness: :coolness: :coolness: :coolness: :coolness: :coolness:

EDIT: ik moet me bedwingen om hier geen photoshop op uit te voeren. :respekt:

Is *in* de Porsche ook goed? 8)

***pic verwijderd wegens niet goedgekeurd :engeltje: ***

Die selder zou inderdaad veel verklaren…. :up:

PB

@Sensa wat is dat naast de bubbels? een bos selder? Kwestie van je libido op te krikken? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 159)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.