Porsche Photo Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photo Challenge

• Maker
    Discussie

• PB

Uiteraard heb ik dit keihard gepikt vanop andere fora, maar ik vond het idee wel cool. 😎

Als je de Challenge hebt voltooid (liefst met je eigenste *porsche der op) geef je een nieuwe Challenge op. 😉

Om te openen geef ik de eerste P.P.C op:

Plaats een foto van je favoriete huisdier in, op, rond je *porsche
      Wees origineel en have fun. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 159)
    • PB

Wel ik vond deze opdr8 zo’n leuke ervaring, dat ik hem wil delen. Onder het mom van gedeeld leed is halve leed :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Challenge: jij in een sexy pose met je *porsche op de parking van een aldi en of lidl :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

PB

[quote=”deepee” post=194989]zolang je er geen

euh… :first:

zolang je er geen parkeerplaats inneemt, zullen ze je bij die discounters omwille van je tujbo niet linchen Patrick, hoogstens uitlachen zoals je zelf ervaren hebt :happy:

hoe luidt de volgende winterse opdracht ??

Pics meegenomen in een quote om het bladeren te beperken :salut:

[quote=”PatrickB” post=194985]
              Kom je op een zaterdagmiddag de parking opgedraaid, mensen kijken al eens vreemd naar “diene met zijne Porsche”
              en hoort ze denken “Allez dat rijdt met ne Porsche en dat moet hier komen winkelen tsss,sukkelaar” :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar dan stap je uit, haalt je iPhone boven en gaat nog eens foto’s maken ook?
              De mensen geloven hun ogen haast niet en kijken nog een keertje of 2 terug om als ze voorbij wandelen. :wtf:

De Aldi/Lidll ervaring was eentje om niet te vergeten. :happy:[/quote]
              :respect2: :respect2:
              Eerst en vooral al door het te doen en ook voor de knappe foto’s. Die gaan in de “kunnen ooit nog van pas komen” directory! :first:
              What’s the next challenge?

PB

Heb je die nu pas leeg Rufie? :drink:

Kom je op een zaterdagmiddag de parking opgedraaid, mensen kijken al eens vreemd naar “diene met zijne Porsche”
                en hoort ze denken “Allez dat rijdt met ne Porsche en dat moet hier komen winkelen tsss,sukkelaar” :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar dan stap je uit, haalt je iPhone boven en gaat nog eens foto’s maken ook?
                De mensen geloven hun ogen haast niet en kijken nog een keertje of 2 terug om als ze voorbij wandelen. :wtf:

De Aldi/Lidll ervaring was eentje om niet te vergeten. :happy:

Neem een foto van uw Porsche op de parking van de Aldi (mag ook Lidl) zijn.

[quote=”PatrickB” post=194887]

[/quote]
                      De Patrick is weer aan ‘t kwijlen op zjanettenvelgen! 8) 😈
                      Ok, next challenge??? Vonheist??

Helaba, niet lachen met mijn schone collectie produktjes hé 😉

Hee vonheist

Het ging over poetsproducten niet over amerikaanse parfum flesjes
                          :happy: 😀

IMG_9376.jpg

PB

Deze had ik ‘s morgens vroeg gemaakt om hem te posten, maar The Misses had mijn iPhone ipv de hare meegenomen…

[quote=”Ghost” post=194741]

Mijn volgende uitdaging.
                              Een Porsche op een trailer, vastzet met spanbanden :happy:
                              Zo koppel ik 2 draadjes bij elkaar en hoop ik te leren hoe ik het best de P vastzet.[/quote]

Niet mijn foto maar ik vond het een mooie trailer. 😎

Next Challenge: je *porsche met daarbij je assortiment poetsproducten. :mrgreen:

Hiemee kan ik het hele forum eentje uitschenken 😀

DSC_0147_2015-01-22.jpg

Ach…

11048564.jpg

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 159)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.