Porsche Photography Topic

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photography Topic

• Maker
    Discussie
  • Omdat ik Dennis zijn topic niet wil highjacken, begin ik een nieuwke. Het zou de bedoeling zijn om hier foto’s te posten van Porsches van extreem hoge kwaliteit wat betreft “fotografie”.

Oud, nieuw, showroomstaat of afgeragged, … zolang het maar over mooie, professionele foto’s gaat.

Ik onderneem een poging om het goeie voorbeeld te tonen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Bezoekje gebracht zaterdagnamiddag aan RS Motors (Ingelmunster) om de facelift 997 te bewonderen….

en natuurlijk even stilstaan bij één van mijn favorieten….Cayman

ondertussen op de parking…..mmmmmm

hey Hendrik,

ja, eerste maal joh 😆 Mijne maat heeft me het één en ander uitgelegd van sluitertijden en diafragma’s, en that’s about it…het is wel een zeer leuke camera om mee te werken, merci daarvoor hee 😉

Ik moet me oefenen voor op reis naar China hee, ik wil daar echt wel schoone foto’s proberen trekken…

groeten!
        Jan

Hallo Jan zeker niet slecht en dat is nog maar de eerste maal dat je een reportage doet ! 😯 doe zo verder zou ik zeggen.

daarnet mijn allereerste fotoshoot gedaan…eerste maal met een redelijke camera in mijn pollen… misschien horen ze hier niet thuis, maar kom, beter proberen dan niet proberen 😉

Headlight

Exhaust

Ducktail

Grille

Silhouet

jaja prachtfoto!

Thx 😉

Very nice !!! 8) 😀

Goed genoeg?

😯

Ik heb deze nog gevonden ( niet mijn werk )

Dit vind ik ook een pracht van een foto!

Kenny,

welkom op het forum
                            want we blijven hier ernstig in de minderheid (met 356)

MVG
                            Stefan

hier enkele zelfgetrokkke van de mijne

greetz kenny

Prachtige foto’s !!!! Meer van dat …. 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.