Porsche: Prestige Poen of Passie?

Home Forum Zeverhoekje Porsche: Prestige Poen of Passie?

• Maker
    Discussie
  • Naar aanleiding van het onderwerp bekende Belgen en hun passie, maakte ik wat bemerkingen hoe ik het Porsche bezit/rijden benader. Hieronder het laatste wat ik daar schreef.

[i]Als de auto een statussymbool wordt dan zit er iets grondig verkeerd

Mijn persoonlijke houding is om zo weinig mogelijk mensen met mijn garage te confronteren. Dat betekent dat ik meestal met de minst opvallende auto naar feestjes of gelegenheden ga. Behalve bij vrienden die mij kennen van de tijd toen ik mij geen Porsche kon veroorloven en die zelf een auto als het minst relevante object bezien wat betreft de persoonlijke relatie.

Er staat ook nooit iets ‘uitgestald’ op mijn oprit.

Dit vind ik op zich een topic waard – of ben ik te filosofisch? [/i]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
    • passie zonder poen 😀 , gelukkig voor de mensen met passie en poen, triestig indien voor de prestige. Een groot geluk dat er mensen zijn met poen en passie of ze stonden nog allemaal in de garage en konden we ze enkel in boekskes of programma’s bekijken en beleven.

Passie mogelijk gemaakt door Poen

passie!!

Passie sowieso, maar vooral de P van plezier. Op dit moment interesseren enkel de bezielende 356 en pre-impact 911 mij en dan beleef ik nog het meeste plezier aan een 356. Vind het ook wel leuk dat er mensen spontaan hun duim opsteken. Ik heb eigenlijk nog geen verkeerde reacties gehad. Behalve dan enkele keren van mensen die altijd met twee voeten op de grond willen blijven en die mensen komen dan ook letterlijk nooit een stap verder. Zij kunnen ook niet plaatsen dat er ook mensen zijn met andere prioriteiten. Kortom, je kent ze wel… die mensen die zogezegd grote zorgen hebben en de wereld op hun schouders dragen maar uiteindelijk een perfect gelukkig leven zouden kunnen leiden indien ze het zichzelf niet moeilijk zouden maken.

Ik had een 968 en omdat de klanten er niet voldoende over zeverden heb ik een 993 gekocht…ga ik toch niet in pensioen zeker :bounce: :bounce: :bounce:

De P van Passie en Paardenstaart

Ding ding!!! We have a winner!! :first:

Ik denk dat Mush zoiets in gedachten heeft 😀

porsche-sammler-magnus-walker.jpg

[quote=”Mushroom” post=126892]Ik zeg: dreadlocks en ne langen baard! 8) :popcorn:[/quote]

zo iets ? :happy:

Anoniem

[quote=”Mushroom” post=126892]Ik zeg: dreadlocks en ne langen baard! 8) :popcorn:[/quote]

go for it Mush !!!
                        I want to see this … 🙂

@koen carrera4

Is uw garage toch niet toevallig in oudenaarde?

😀

Is uw garage toch niet toevallig in oudenaarde?

😀

Ik zeg: dreadlocks en ne langen baard! 8) :popcorn:

ik heb altijd in saaie bedrijfsdieseltjes gereden en merk toch dat mensen anders gaan reageren als je in een Porsche zit.

Ik kreeg al middenvingers van vrouwen van middelbare leeftijd, bewonderende blikken van mede-eind-dertigers en haantjesgedrag van 20’ers in hun Polo/Ibiza TDI.

Heb me voorgenomen om wat versleten T-shirts en kapotte jeans op zij te houden als ik nog eens een toerke rij 8)

PB

:drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.