Porsche prijzen

Home Forum Zeverhoekje Porsche prijzen

• Maker
    Discussie

• bladerunner
    Deelnemer

Naar goede gewoonte, als ik naar het containerpark rij, kijk ik eens rond bij het oud papier en als ik interessante tijdschriften zie liggen neem ik deze mee.
      Nu heb ik laatst enkele oude Engelse “Classic Sports Car” magazines gevonden. Er was er eentje bij van 1996 met een uitgebreid cohier over Porsche, waaronder een uitgebreid artikel over een prachtige originele Carrera RS 2.7 van 1973, met waardebepaling van 30.000£ :wtf: :wtf: Hoeveel gaan die nu?

Bij de particuliere zoekertjes mijn droom Porsche, een pré-impact 911 Targa 1972 full resto voo 11.000£
      Om nog te zwijgen van de SC’tjes voor bijna oud-ijzerprijzen.

Ik zou zeggen aan alle liefhebbers van hun oudjes, hou ze bij en verzorg ze maar bovenal houd ze origineel want deze gaan het hardst in stijgende lijn. :relaxman: :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
      • Die hebben meer last van de afstand. :mrgreen:

PB

Dat is eerder het probleem dat de 968 liefhebbers hebben. :happy:

Dyslectisch?…………………. 😆

PB

Dat is net mijn probleem “ik rij altijd door” ongeacht de kleur. :mrgreen:

Wes bij groen heb ik juist de neiging om door te rijden . 🙄 😉

nadat hij in het patattenveld terecht kwam, zat hij pas echt in de puree…

Nochtans is de grens tussen veld en verharde weg al redelijk duidelijk op zich. 🙄 Volgende keer als je groen ziet, moet je stoppen! :mrgreen:

Pech ,is spijtig dat dit gebeurd is 😥 !
                      Nu weet je waar de grens ligt !

‘t Blijft een fantastische foto! :first:

Doet me aan deze denken:

PB

Ik was er ook over, het betonnen muurke he. :mrgreen:

[quote=”Gette” post=116737][quote=”PatrickB” post=116720]
                            Onze Boxster is wat dat betreft ideaal, kost haast 2keer niks en je kan er aardig mee scheuren.

[IMG size=400]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/5b60e055_zps2946a965.jpeg[/IMG][/quote]

Bangelijk, een Boxster met achterwielsturing !!!! 😯
                            Of zie ik niet goed…[/quote]

ssssssssssssttttttt… we zijn er bijna over :mrgreen: :respekt: (maar ben te lui om het topic op te zoeken :drink: )

[quote=”porschky” post=116851]geef anderzijds toe dat dit een zeer onderhoudende topic is…[/quote]
                              en…. we waren aangekomen aan +5 :mrgreen:

geef anderzijds toe dat dit een zeer onderhoudende topic is…

Dit zijn dingen die bij wel meer aankopen gebeuren. Mensen die weinig of niets afweten van de automobielsector en de daaraan gekoppelde onderhoudsbeurten zijn in vele gevallen ook de eersten om te “klagen” over de onderhoudskosten net na de aanschaf van hun bolide. Er word ook maar al te gretig omgesprongen met “voor levering GRATIS groot onderhoud en nazicht op duizend en één punten”… Waar zit hem hier nog de waarheid en wat kan een leek hier mee doen…niets!

PB

amaai ja, en er zijn er ongetwijfeld geweest die dit hebben meegemaakt. :puke:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.