Porsche prijzen

Home Forum Zeverhoekje Porsche prijzen

• Maker
    Discussie

• bladerunner
    Deelnemer

Naar goede gewoonte, als ik naar het containerpark rij, kijk ik eens rond bij het oud papier en als ik interessante tijdschriften zie liggen neem ik deze mee.
      Nu heb ik laatst enkele oude Engelse “Classic Sports Car” magazines gevonden. Er was er eentje bij van 1996 met een uitgebreid cohier over Porsche, waaronder een uitgebreid artikel over een prachtige originele Carrera RS 2.7 van 1973, met waardebepaling van 30.000£ :wtf: :wtf: Hoeveel gaan die nu?

Bij de particuliere zoekertjes mijn droom Porsche, een pré-impact 911 Targa 1972 full resto voo 11.000£
      Om nog te zwijgen van de SC’tjes voor bijna oud-ijzerprijzen.

Ik zou zeggen aan alle liefhebbers van hun oudjes, hou ze bij en verzorg ze maar bovenal houd ze origineel want deze gaan het hardst in stijgende lijn. :relaxman: :relaxman:

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
      • [quote=”PatrickB” post=116538]Mush, wel 1 kleinigheidje dat verschilt tussen de SC’s en de 996, de SC’s vond wel iedereen mooi. :mrgreen:[/quote]
        :mrgreen:
        Vandaar dat er een pak meer 996’jes verkocht zijn dan SC’s :sarcastisch 8)

Het is duidelijk oudjes gaan geld en moderne wagens verkoop je onder de prijs . 😥

S2

Ben deze morgen de 996 Targa eens gaan bekijken. Heel mooie wagen met ook nog eens flink wat opties en de km-stand van 190k zou je hem zeker niet geven.

Helaas was het bod op mijn Boxster van die aard dat ik er snel uit was dat ik ga passen. 🙂

heb vandaag naar aanleiding van een andere post eens gekeken naar het tweedehandsaanbod van CM in Latem, daar waar OPC’s toch altijd de naam hebben van duur te zijn, was ik eerlijk gezegd toch zeer verrast om sommige prijzen van 996’s en zelfs 997 te zien!! 996 Targa’s van 2002 voor onder de 20K! 997 cabrio’s voor einde de 40K :wtf:

[quote=”PatrickB” post=116538]Mush, wel 1 kleinigheidje dat verschilt tussen de SC’s en de 996, de SC’s vond wel iedereen mooi. :mrgreen:[/quote]

Ook ne gelukkige nieuwjaar 😛

Is enorm om te zien hoe die spullen omhoog gaan, toen ik aktief begon te zoeken naar een SC stonden ze op marktplaats.nl tussen de 6500 en de 10000 euro! Ik had er mij toen beter 2 of 3 gekocht en er mij 2 deftige van gemaakt ! Toch valt het vandaag op dat er sommige wagens nog tegen min of meer redelijke prijzen worden aangeboden maar toch zeer moeilijk verkocht raken. Crisis of veel mooier op foto dan in het echt 🙄

PB

Mush, wel 1 kleinigheidje dat verschilt tussen de SC’s en de 996, de SC’s vond wel iedereen mooi. :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=116532]Sc’s waren in ’96 rond de 15 a 20 jaar.
                    Waren toen geen h*l waard.
                    996’s zijn nu rond de 15 jaar oud…

Zie je een patroon ontwikkelen? 8)[/quote]

bijhouden die handel :respect2: :relaxman:

[quote=”bladerunner” post=116522] een uitgebreid artikel over een prachtige originele Carrera RS 2.7 van 1973, met waardebepaling van 30.000£ :wtf: :wtf: Hoeveel gaan die nu? [/quote]

Vanaf ruim € 200.000 .. en dan zijn ze vaak niet eens in top conditie :wtf:

Sc’s waren in ’96 rond de 15 a 20 jaar.
                        Waren toen geen h*l waard.
                        996’s zijn nu rond de 15 jaar oud…

Zie je een patroon ontwikkelen? 8)

[quote=”vankerchove” post=116524]ik ben ook wel eens benieuwd naar de prijzen van die oudtjes, en of welke nog zullen stijgen in waarde[/quote]

Hier wilt iemand snel rijk worden. 🙄 I’m in! :mrgreen:

ik ben ook wel eens benieuwd naar de prijzen van die oudtjes, en of welke nog zullen stijgen in waarde

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.