Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 819)
    • Ik ga mij ook een klep zoeken :mrgreen:

Ik ga mij ook een klep zoeken :mrgreen:

minimaal 80Dpi op schaal 1/1, dan kunnen we nog haarscherp afdrukken, re-sizen doen we zelf wel naar het juiste formaat…

minimaal 80Dpi op schaal 1/1, dan kunnen we nog haarscherp afdrukken, re-sizen doen we zelf wel naar het juiste formaat…

Voila, er is al iets geforceerd se! :first:
              Hoe groot moet dat bestand zijn en kunnen jullie het eventueel zelf nog iets opblazen ook?
              Enig idee in welke prijsklasse we dan vertoeven?
              En (had het hier al eens gevraagd, maar) heeft er iemand nog zo’n kofferklep-logo op overschot?

Voila, er is al iets geforceerd se! :first:
                Hoe groot moet dat bestand zijn en kunnen jullie het eventueel zelf nog iets opblazen ook?
                Enig idee in welke prijsklasse we dan vertoeven?
                En (had het hier al eens gevraagd, maar) heeft er iemand nog zo’n kofferklep-logo op overschot?

breng ons de kofferklep en een hoog resolutie bestand van de afbeelding, en we drukken het af en wrappen het op de kofferklep, kost je een peulschil tegenover het origineel, en eens het tegen de muur hangt zie je geen verschil meer…. :coolness: :up:

breng ons de kofferklep en een hoog resolutie bestand van de afbeelding, en we drukken het af en wrappen het op de kofferklep, kost je een peulschil tegenover het origineel, en eens het tegen de muur hangt zie je geen verschil meer…. :coolness: :up:

Persoonlijk vind ik het de max, pop-art in combinatie met Porsche, maar niet voor 6900 Euro…
                      Ik heb hier een kofferklep liggen, eens zien of we eens iets kunnen forceren :engeltje:

Persoonlijk vind ik het de max, pop-art in combinatie met Porsche, maar niet voor 6900 Euro…
                        Ik heb hier een kofferklep liggen, eens zien of we eens iets kunnen forceren :engeltje:

zou je zoiets graag boven je tv hebben hangen ❓ :popcorn:

zou je zoiets graag boven je tv hebben hangen ❓ :popcorn:

In Knokke dit kleinood zien hangen…

20161016_140031.jpg

Excuses voor de slechte foto maar beter ging niet vanwege de weerspiegeling van het raam. 6900 Euro aub… 😕 8)

(Edit: op mijn pc staat de foto recht)

In Knokke dit kleinood zien hangen…

20161016_140031.jpg

Excuses voor de slechte foto maar beter ging niet vanwege de weerspiegeling van het raam. 6900 Euro aub… 😕 8)

(Edit: op mijn pc staat de foto recht)

http://www.franzis.de/elektronik/motor-bausaetze/porsche-6-zylinder-boxermotor#

Prijs valt mee, misschien iets interessant voor de donkere wintermaanden…

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.