Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 819)
    • http://www.franzis.de/elektronik/motor-bausaetze/porsche-6-zylinder-boxermotor#

Prijs valt mee, misschien iets interessant voor de donkere wintermaanden…

Die witte schoenen zitten perfect, niks dat wringt. :up: :up: Gekocht hier op de Via Monte Napoleone.

Iemand anders (ik noem geen namen he) heeft die zwarte gewoonlijk aan en die durft nogal eens klagen dat die te groot zijn… “there is too much room in these shoes” zegt die dan. :happydance: :happydance: :happydance:

Die witte schoenen zitten perfect, niks dat wringt. :up: :up: Gekocht hier op de Via Monte Napoleone.

Iemand anders (ik noem geen namen he) heeft die zwarte gewoonlijk aan en die durft nogal eens klagen dat die te groot zijn… “there is too much room in these shoes” zegt die dan. :happydance: :happydance: :happydance:

:up: :salut: :coolness:

:up: :salut: :coolness:

het “schoentje” mag ook eens ne keer wringen héé … :happy: :mrgreen: 😀

het “schoentje” mag ook eens ne keer wringen héé … :happy: :mrgreen: 😀

XXX

Moet kunnen in Milaan

XXX

Moet kunnen in Milaan

Ik weet niet of ze die in Sensa zijn maat hebben zenne

Ik weet niet of ze die in Sensa zijn maat hebben zenne

Sommige forumleden gaan dit de max vinden (en nee, ik noem geen namen) :drink:

14572383_10153879012665496_4201994909290621822_n.jpg

Sommige forumleden gaan dit de max vinden (en nee, ik noem geen namen) :drink:

14572383_10153879012665496_4201994909290621822_n.jpg

Het moet hier weer just zijn voor de Kleineletterteufel :mrgreen:

Het moet hier weer just zijn voor de Kleineletterteufel :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.