Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 819)
    • Rufi gaat er weer voor, maar … vergeet de LE niet: spiege ieren ??? Wel SPIEGELEIEREN.

Zo van “doe wel en zie niet om”. Ligt ons ook wel. Zijn ook niet voor racisten op porsch isten vlak.

:coolness: 😈 :coolness:

Rufi gaat er weer voor, maar … vergeet de LE niet: spiege ieren ??? Wel SPIEGELEIEREN.

Zo van “doe wel en zie niet om”. Ligt ons ook wel. Zijn ook niet voor racisten op porsch isten vlak.

:coolness: 😈 :coolness:

Diezelfde dame, 18 jaar en vele eisprongen (Bladerunner rekent gij ne keer uit hoeveel :happy: ) later…

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36-37-38-39-40-41-42.jpeg

Diezelfde dame, 18 jaar en vele eisprongen (Bladerunner rekent gij ne keer uit hoeveel :happy: ) later…

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36-37-38-39-40-41-42.jpeg

Zolang dat je er op loopt en niet mee gooit, is het ook voor mij :first:

Zolang dat je er op loopt en niet mee gooit, is het ook voor mij :first:

Nog chance dat dat meisje geen lange tenen heeft of we hadden sebiet lekkere spiegeieren.

Nog chance dat dat meisje geen lange tenen heeft of we hadden sebiet lekkere spiegeieren.

In quasi elke thread de laatste tijd…

In quasi elke thread de laatste tijd…

Interesseert me niet om hier gelijk te halen. Cijfers al veel minder.

Ik weet van mezelf dat ik een echte Porschist ben die elke generatie kan appreciëren.
                          Verder is het interessant om te weten waarom de dingen zijn zoals ze zijn, alvorens zo maar meteen een oordeel te hebben.

Koop gerust het oud ijzer dat je het leukst vindt en geniet ervan.

Interesseert me niet om hier gelijk te halen. Cijfers al veel minder.

Ik weet van mezelf dat ik een echte Porschist ben die elke generatie kan appreciëren.
                            Verder is het interessant om te weten waarom de dingen zijn zoals ze zijn, alvorens zo maar meteen een oordeel te hebben.

Koop gerust het oud ijzer dat je het leukst vindt en geniet ervan.

‘t Is niet WAT hij zegt, ‘t is de manier waarop! :first:

Ik bezit de gave om met dingen te kunnen lachen ook al gaan ze in tegen mijn persoonlijke mening :engeltje:
                              Ik vond de koplampen op de eerste 996’s lelijk, de Turbo koplampen (later overgenomen door de rest) vond ik al veel beter maar nog steeds niet “waaauw”.
                              Dat heeft me er niet van weerhouden om mij een 996 4S te kopen waar ik nu nog steeds een sweet spot voor heb. Ondertussen begin ik zelfs de originele spiegeleieren knapper en knapper te vinden en blijf ik de 996 MKII één van de modernst ogende 911’s vinden, dankzij de koplampen.

Maar lees dat ene zinnetje nu nog eens… Da’s toch om te gieren?! :mrgreen: :happy:

‘t Is niet WAT hij zegt, ‘t is de manier waarop! :first:

Ik bezit de gave om met dingen te kunnen lachen ook al gaan ze in tegen mijn persoonlijke mening :engeltje:
                                Ik vond de koplampen op de eerste 996’s lelijk, de Turbo koplampen (later overgenomen door de rest) vond ik al veel beter maar nog steeds niet “waaauw”.
                                Dat heeft me er niet van weerhouden om mij een 996 4S te kopen waar ik nu nog steeds een sweet spot voor heb. Ondertussen begin ik zelfs de originele spiegeleieren knapper en knapper te vinden en blijf ik de 996 MKII één van de modernst ogende 911’s vinden, dankzij de koplampen.

Maar lees dat ene zinnetje nu nog eens… Da’s toch om te gieren?! :mrgreen: :happy:

[quote=”Sensa911″ post=242971]Dirk en Mushroom; 175.000 mensen zijn het niet met jullie eens… ![/quote]

7.391.068.000 – 175.000 = nog altijd 7.390.893.000 mensen die het eens zijn. :mrgreen: :happy: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.