Home › Forum › Zeverhoekje › Porsche prullaria
- Dit onderwerp bevat 819 reacties, 113 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 1 maand geleden door
Mikey.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Sensa911″ post=242971]Dirk en Mushroom; 175.000 mensen zijn het niet met jullie eens… ![/quote]
7.391.068.000 – 175.000 = nog altijd 7.390.893.000 mensen die het eens zijn.
:happy:
Dirk en Mushroom; 175.000 mensen zijn het niet met jullie eens… zij hebben destijds een nieuwe 996 gekocht. Een veelvoud daarvan heeft daarna de 996 als 2de hands gekocht.
Die 996 verdient beter, zoals Rufie het al schreef. Het was een van de redders van Porsche en is mijn inziens nog altijd “het koopje” op de Porsche markt. Kijk maar naar het succes van de 4S (Mushroom, volgens mij heb jij ooit zelf nog eentje gehad), die heeft een heel lekker kontje maar diezelfde koplampen. En toch is die S4, samen met de Turbo, WEL gewild en gerespecteerd.
Dus, mijn :respekt: voor de stelling van Rufie!
Dirk en Mushroom; 175.000 mensen zijn het niet met jullie eens… zij hebben destijds een nieuwe 996 gekocht. Een veelvoud daarvan heeft daarna de 996 als 2de hands gekocht.
Die 996 verdient beter, zoals Rufie het al schreef. Het was een van de redders van Porsche en is mijn inziens nog altijd “het koopje” op de Porsche markt. Kijk maar naar het succes van de 4S (Mushroom, volgens mij heb jij ooit zelf nog eentje gehad), die heeft een heel lekker kontje maar diezelfde koplampen. En toch is die S4, samen met de Turbo, WEL gewild en gerespecteerd.
Dus, mijn :respekt: voor de stelling van Rufie!
[quote=”dirk l” post=242908]Handtekeningen zetten gaat hem precies beter af dan koplampen tekenen :think:[/quote]
:happy: :first:
[quote=”dirk l” post=242908]Handtekeningen zetten gaat hem precies beter af dan koplampen tekenen :think:[/quote]
:happy: :first:
Ieder zijn gedacht. Ik zie en hoor van meer en meer mensen dat de liefde voor de 996 toeneemt.
Typisch voor het lelijke eendje dat nadien gewild is omdat het net zo verschillend is.
Harm had in die periode ook niet veel keuze.
De verkoop van die oude modellen liep vierkant. Het was kantje boordje of Porsche bestond niet meer.
De reden om al die functionaliteiten in één blok te steken was puur om economische redenen, vooral om het ook te kunnen uitwisselen met de Boxster.
Het was moeilijk om een leverancier te vinden. Niemand geloofde nog in Porsche. Dankzij dit model en de Boxster en de Cayenne is Porsche uit het dal geraakt.Ieder zijn gedacht. Ik zie en hoor van meer en meer mensen dat de liefde voor de 996 toeneemt.
Typisch voor het lelijke eendje dat nadien gewild is omdat het net zo verschillend is.
Harm had in die periode ook niet veel keuze.
De verkoop van die oude modellen liep vierkant. Het was kantje boordje of Porsche bestond niet meer.
De reden om al die functionaliteiten in één blok te steken was puur om economische redenen, vooral om het ook te kunnen uitwisselen met de Boxster.
Het was moeilijk om een leverancier te vinden. Niemand geloofde nog in Porsche. Dankzij dit model en de Boxster en de Cayenne is Porsche uit het dal geraakt.Handtekeningen zetten gaat hem precies beter af dan koplampen tekenen :think:
Handtekeningen zetten gaat hem precies beter af dan koplampen tekenen :think:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.