Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 819)
    • ricambiPorsche-2.jpg

voor de geïnteresseerden KLIK

En de laatste…

Kan maar één foto tegelijk toevoegen :/

Misschien een ideetje voor wing67?

Zag deze op Rennlist staan en die mens doet *heel* geheimzinnig over de prijs (= waarschijnlijk veel te duur)

Veiling van Porsche “prullaria” en beter

http://veiling.catawiki.nl/porsche-automobilia-veiling

… een speakerset heb ik er niet zien tussenstaan :engeltje:

Patrickvb … er zijn maar weinig sapjes die ik niet lust :mrgreen:

Drip : mijn vrouw heeft een keer iets gezegd dat ze toch liever een grote toeter wou… dus ik heb die dan maar gekocht en sindsdien moet die telkens mee als we op uitstap gaan… :think:

HIER te koop

[quote=”Drip” post=241804]Dienen ‘prul’ links boven met dat goudkleurig papierken aan, lijkt me precies een interessante toeter :happydance:[/quote]
                    Ronny lust zeker druivensapjes!
                    :drink:

XXX

Dienen ‘prul’ links boven met dat goudkleurig papierken aan, lijkt me precies een interessante toeter :happydance:

Sensa gaat op stap en neemt mee … wat Porsche Prullaria …

opstap.jpg

jacket_928.jpg

14322611_1385111234836889_8901662832959151494_n.jpg

click to buy

Foto’s sturen als ze binnenkomen he!

nieuwe matten uit engeland besteld

zwart geel gestikt Carrera geel 4 grijs S rood

:drink:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.