Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 819)
    • Zalige foto ! :happy:

Vanavond eens een gin tonic maken met 911-ijsblokjes 😉

:mrgreen: :happy: in hun taal wss fonetisch correct …

procshe-2.jpg

staat idd op de website van drivers selection (in canada $75 CAD. wat een verschil met de link van patrickvb)

WAP797XXX0F.jpg

Waar de handen van vol zijn, loopt de mond van over… :happydance:

nu weet ik van waar de uitdrukking: ‘trekt mijne mond ni open hé’ komt :happydance:

90D is volgens mij geen afwijking … Ik heb wel geen grote handen, maar wel ee grote mond! :mrgreen:

We wijken weer af…
                  😉

Kan je aankopen bij Porsche Driver’s Selection wat de cup maat betreft vanaf 90 D ben ik ook geïnteresseerd in de voorkant van die dame :happydance:

De kleren maken de man

maar….

De vrouw maak wel de kleren

maw Porsche zou misschien wel wat meer bloeskes verkopen als ze die blonde mee op hunne webiste zouden zetten :coolness:

Is dit deze T-shirt niet?

Achterkant (vermoedelijk) bedrukt, voorkant ….golvend. 😉

Geld heeft ze jouw niet gevraagd Toen dacht ze nog gewoon dat het echt was … in plaats van de schroevedraaier die je altijd bij je hebt :mrgreen:

Toen ik daarna kwam, dacht ze dat het een schroevedraaier was … en voila :think: :engeltje:

Oei, heeft ze geld gevraagd aan jou?! :happy:
                            Heeft ze bij mij niet gedaan, hoor! :first:

[hide]T shirt te koop niet neen, de inhoud te huur, dat heb ik al wel ergens gezien … :ass: [/hide]

heeft iemand al ergens deze T-shirts te koop gezien ?

T-shirt.jpg

de inhoud kan je bij wijze van zelfopoffering gebruiken voor je P :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.