Home › Forum › Zeverhoekje › Porsche prullaria
- Dit onderwerp bevat 819 reacties, 113 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 4 maanden geleden door
Mikey.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Maar al wat er in zit moet ze niet hebben en tas alleen niet verkrijgbaar. :happydance:
snel kopen dan moesten ze er zo nog vekopen, wie weet mag je van haar dan een extra vierwieler van hetzelfde merk op je oprit zetten :drink:
Mijn vrouw ziet die tas wel zitten, maar zij is dan ook een tas-addict. :coolness:
Je auto wassen met een spons is de ultieme manier om krassen aan te brengen op je lak. Vuil wordt niet opgenomen in de spons maar verplaatst. Polijsten daarna is dan de enige optie. Dus laat Porsche voor haar klanten liever een washmitt aanmeten
Porsche classic car care producten
Owners of classic Porsche sports cars attach the greatest of importance to preserving their vehicles’ original condition. Porsche Classic has therefore put together a car care kit that has been developed specifically for the characteristics of earlier paints, soft-top fabrics and other materials. The total of 17 products and implements cover the full gamut of exterior care. These include shampoo and cleaning clay for stubborn grime, polish and hard wax, synthetic materials cleaner and acid-free wheel rim cleaner. Also included are the appropriate sponges, cloths and brushes for each. Every product has been tested in the Porsche development centre in Weissach for compatibility with the relevant materials, with tests run both in the lab and in practical application. The car care kit is available in an appropriately configured leather bag featuring the classic Pepita pattern. In Germany it costs 470 euros, inclusive of value added tax.
One example of the high quality of the car care kit is the polish. Its abrasives contain no synthetic materials and have a consistent, uniform structure. This makes it possible to achieve an even shine without any tiny scratches at all. For long-term protection the hard wax consists of 40 percent carnauba, the hardest natural wax there is. Special nano-polymers ensure a high sheen and simultaneously make application easier. The synthetic materials cleaner is also made up of a special combination of protective oils and light stabilising additives. It prevents the emollients from diffusing and as a result rubber and plastics remain more supple. All products can be individually reordered.
As a division of the Stuttgart sports car manufacturer, Porsche Classic looks after providing supplies for all vehicles with a production period that ended in general more than ten years ago. This covers all aspects of vehicle care and technical literature, includes the supply and reproduction of original parts and extends all the way to complete restoration. So that classic vehicles are looked after and reconditioned in optimum fashion, the company is currently expanding its international dealer and service network to around 100 Porsche Classic partners. Awaiting Porsche customers and other interested parties at the service bases is the complete array of Porsche Classic services. In this way, Porsche is integrating caring for and preserving the value of classic and vintage cars into an innovative service strategy that closely dovetails Porsche’s tradition and innovation. More information and the parts range can be accessed from http://www.porsche.de/classic.
De groene is al uitverkocht.
De gekte voor de miniaturen is even groot als voor de echte.
Vandaag nog exclusiever, de lichtblauwe in maar 200 stuks. Kon me niet houden pff[ 😐quote=”Rufie” post=231376]Heb me vanmorgen nog een GT3 RS gekocht bij Cartima.
Zijn blijkbaar maar 300 stuks van en de prijs valt nog meef[quote=”Rufie” post=231375]Wat kost dat ongeveer zo een spandoek ?[/quote]
Hier moet je rekening houden met een 100.-€, 600gr spandoek materiaal , voorzien van een extra transparante vernislaag en rondom enkele nikkel ogen voor bevestiging…
We kunnen de afbeelding steeds personaliseren en voorzien van P logo of een andere naam/merk maar dit is dan bespreekbaar naargelang de ontwerpkost…
Hogeresolutiefoto’s stuur je best via wetransfer, want via mail worden die meestal geblokkeerd door de providers… :popcorn:Heb me vanmorgen nog een GT3 RS gekocht bij Cartima.
Zijn blijkbaar maar 300 stuks van en de prijs valt nog meeals je een foto hebt van enkele MB dan spreek je al van een hoog resolutie bestand, dus hoe zwaarder het bestand, des te groter dat de afbeelding kan afgedrukt worden op een haarscherpe kwaliteit…
Standaardafmetingen heb ik niet, maar onze kleinste productiebreedte is 130 cm hoog, dus dan zit je bij een normale foto snel op een breedte van +/_ 2,5 meter breed…. ongeveer héé … :up:[quote=”wing67″ post=231232]even ter info….. 💡
Mocht er iemand een reuzeposter willen van zijn eigen wagen, en is in het bezit van een hoge resolutieafbeelding, dan kunnen we deze afdrukken op stevig spandoek materiaal, scheurt niet en is fijn afwasbaar…. :up:
Ik heb deze gepersonaliseerde posters al met regelmaat moeten maken voor de kennissen uit de motorwereld, daarom dat ik het hier ook even meedeel… :up:[/quote]Wanneer is een foto voor jou een “Hoge Revolutieafbeelding” aub?
Heb je enkele richtprijzen van enkele standaardmaten?even ter info….. 💡
Mocht er iemand een reuzeposter willen van zijn eigen wagen, en is in het bezit van een hoge resolutieafbeelding, dan kunnen we deze afdrukken op stevig spandoek materiaal, scheurt niet en is fijn afwasbaar…. :up:
Ik heb deze gepersonaliseerde posters al met regelmaat moeten maken voor de kennissen uit de motorwereld, daarom dat ik het hier ook even meedeel… :up:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.