Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
      Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 819)
      • 356xmas.jpg

Fisher-Price Ride-On Power Wheels Porsche 911 GT3

Als het sterk genoeg is, kan je er misschien je brood op snijden.
            Ik zou het eerder gebruiken als cover voor een iphone :salut:

Wat is dat? Een snijplank?

Na een maand zoeken eindelijk nog een GT3 RS 1/18 van Spark kunnen vinden tegen goede prijs.

Alleen, nu moet ik nog tot kerst wachten om de doos te mogen open doen :think: :bounce:

vind het eerlijk gezegd mooier zonder de schorten, sorry

Gemballa zijschorten voor het groeiend aantal 944 eigenaren op PFB: eBay-Artikelnummer: 261582482040

ZONDER
                      1989-944-s2-cabriolet.jpg

MET ZIJSCHORTEN ziet er IRL nog veel beter uit
                      944-cabrioletgemballa.JPG

11217566_516486011861999_2487663048912439775_n.jpg
                        sh…t, verkeerde rubriek

:lekker: :lekker:

MW Momo Prototipo stuurwiel. Ben blij dat ik één van de 200 heb kunnen bemachtigen.
                            image-2-3.jpg

image-2-3-4.jpg

image-2-3-4-5.jpg

geef je maandagmorgen een turbostart meet een kopje koffie …

te koop online of met wat creativiteit zelf samen te stellen en op een mok laten drukken

Ik meende ergens gelezen te hebben 14K :applaus: :popcorn: :salut:

Dat noem ik al geen ‘Prullaria’ meer. Knappe zetel. Benieuwd wat dat mag kosten…

9Eleven-sofa-made-from-genuine-Porsche-911-parts-1.jpg

Click 8)

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 819)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.