Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
      Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 819)
        • neen hoor, tomatensoep en een booke met nutella, just try it. Heb al vele reactie daarop gekregen maar mij smaakt het enorm

in sommige streken drinken ze gewoon koffie uit een royco piscine hoor youyou 😎

Verklaar je nader…soep met nutella ? :respect2:

mo, ik ben verslaafd aan dat bruine spul….zelfs met soep 😀

ik zou het gatlelijke chasisplaatje van een dovy keuken willen beitelen 😆 heeft iemand ooit dit embleem eerder gezien en dan kan vertellen op welke auto of toestel ?

style_porsche_emblem_2.jpg

heb ongeveer hetzelfde maar zonder de wieltjes eronder 😆

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-origineel-velg-18-duim-bij-zet-tafel-101376856.htm

Heel origineel, maar ge moet er voor zijn natuurlijk 🙄

:respekt: :mrgreen:

Vermits de zever uit mijn mond loopt telkens ik ons Vake zijnen Targa zie hebben mijn Mama en Papa voor mij van die zeverdoekjes gekocht. Omdat Ik het nog niet goed kan verwoorden zette ik maar luidkeels mijn keel open als zij mij in de winkel eentje aanpasten dat mij niet aanstond. Ik moet hier tenslotte mee rondkruipen en bij Rosalieke verschijnen.

Totdat ze mij deze aanpasten en ik glimlachte. Zij hadden geen flauw idee waarom :think: , enkel ons Vake zag het direct. :happydance:

Thieu.jpg

356armband.jpg

Wim

Valt dit ook onder Porsche prularia vanwege exclusiviteit. :popcorn:

901 bak die aangeboden wordt op een veiling, en prijs is € 10.000,00

Ik denk dat ik advies van Eric maar ga volgen toen hij het mij vertelde dat deze zo duur waren.
                                Ik heb de mijne 5 jaar geleden nog gekocht voor € 750,00 :mrgreen:

ideetje voor over een weekje:

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 819)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.