Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 819)
    • Sry, wist dit niet 😳

Wout, rubbers verwijderen, gaten boren door originele en dan bovenop bevestigen met bijgeleverde schroefjes, maar geeft een directer gevoel dan het rubber

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20993%20repair/IMG_2955_1_zpsfbf6e46d.jpg[/IMG]

PB

euh komen deze niet bovenop de originele pedalenset ❓

Mooi hoor Deepe! Zijn deze ook lichter dan de originele pedalenset?

SRP race pedalen *luv

[quote=”Harley G” post=198958]Is toch geen probleem……men zegt toch altijd dat mannen altijd kinderen blijven…
                Ik heb daar geen probleem mee, hoor! :coolness:[/quote]

Ik anders helemààl niet hoor!

CAYMAN-8_2015-02-22_2015-02-24.jpg

Ik wil ook zo een kadootje !!

[quote=”deepee” post=198961]in de winkel als cadeautje laten inpakken, bompa’s kopen die toch altijd voor hun kleinzoon :engeltje:[/quote]

Voila zo ziet dat er uit : gekocht door TOTMBO en ingepakt

image_2015-02-24.jpg

Ik zal het proactief kopen voor als er een kleinkind komt, voilà opgelost. :mrgreen:

in de winkel als cadeautje laten inpakken, bompa’s kopen die toch altijd voor hun kleinzoon :engeltje:

Is toch geen probleem……men zegt toch altijd dat mannen altijd kinderen blijven…
                          Ik heb daar geen probleem mee, hoor! :coolness:

Leuk hé, maar hoe kan je nu als veertiger verantwoorden dat je playmobil wil kopen 😀 🙄 *luv

online shoppen en voor € 25 thuis afgeleverd: KLIK

928Tshirt.jpg

Patrick :up:

Het origineel is iets goedkoper :

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.