Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 819)
    • aardingstressen kan het idd zijn, met de kabelschoen die ze dan hebben afgerond en opgeblonken.

0
      PB

Pure gok, aarding?

0

Een vriendin van mij, juwelierster in Gent, vertelde me op een keer dat er een ontwerper een porsche onderdeel gebruikt had als basis voor een sierraad.
          Ik had geen idee wat ze bedoelde maar op een latere gelegenheid bracht ze een folder mee en toen viel mijn euro, benieuwd of jullie het herkennen :

[IMG]http://www.ragmag.co/uploads/5.2%20Collection_1.jpg[/IMG]

Dus vanaf nu geen enkel excuus om vrouw/vriendin voor jouw Porsche virus overstag te laten gaan met dit opmerkelijk designer gespreksonderwerp 😈 :engeltje:

0

gewoon verkrijgbaar tussen de porsche drivers’ selection goodies in elk OPC KLIK en of zoeken naar porsche magnet set “WAP0500300F”

0

Hey deepee,

Waar heb je die koelkastletters gevonden ?

groetjes

Frank

0

Wij gaan aanstaande zondag naar het Porsche Museum in Stuttgart.

Ik vermoed dat er wel een shop zal zijn.

Iemand iets nodig??

0

vorig jaar zo een van Brood willen kopen, uiteindelijjk niet gedaan omdat er veel imitatie verkocht wordt , op marktplaats.nl stond het toen vol, als dat waardevolle stukken waren met galleriewaarde zou men die niet onder de prijs verkopen :think:

0

“Brood”! Woehaha! :happy:

Ahum, ter zake, waarom zou het fake zijn? Het is zijn stijl, toch? De waarde is behalve van de reputatie, afhankelijk van de oplage.

0

De één zijn brood is de ander zijn…wel fake denk ik…

http://www.kapaza.be/nl/vi/92842738.htm

0

Spijtig dat mijn kinderen te oud zijn anders zou dit een prachtig cadeau zijn om een voorliefde voor 911 te creëren. 🙂

http://www.playmobil.be/on/demandware.store/Sites-BE-Site/nl_BE/Product-Show?pid=3911

3911_product_box_back.png

0

964, 993 turbo, … diverse modellen en afmetingen beschikbaar
                          metal lasercut KLIK

plaqueP.png

0

yep LMGTFY ofwel CLICK

0

Mmm, mooi schildje… zijn er zo nog van die borden OEM gemaakt van andere modellen ?

0

oememailschild917.png

OEM emailschild Porsche 917, afm 40x 60cm KLIK

0
                                PB

Vandaag, dankzij de perfecte service van Porsche Design, een onverw8 valentijnscadeau kunnen terug geven aan The Misses. :hail:

Nadat haar PD6 aansteker na een val was beginnen lekken, en dus onbruikbaar werd, had ik deze een maand geleden terug gestuurd naar Porsche Service.

Eerlijk gezegd had ik niet verw8 dat er ooit nog iets van ging komen, omdat het duidelijk om valschade ging,
                                  en ook omdat ik er geen aankoopbewijs/factuur van had, ging ik er dus vanuit dat het een dikke nada ging worden. 😉

Maar voor de kostprijs van 3 postzegels had ik toch maar de gok genomen. Niet geschoten is altijd mis. 😎

Vandaag werd hij GRATIS hersteld terug bezorgd…

Bedankt Mush voor het bezorgen van het juiste adres van de herstellingsdienst van Porsche Service!

Porsche Service Address:
                                  integral GmbH
                                  Paul fracture 14
                                  41849 Wassenberg-Effeld
                                  Tel: 02432 491 744

0
                                15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.