Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
      Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 819)
      • grote wandvulling 😀 :coolness:

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi werkje voor aan de muur :coolness:
          volg ‘Chris Dunlup’ op FB ondertussen, maakt wel leuke dingen
          maar wat hebben jullie aan de muur hangen?? 😀

Europa’s grootste showroom (non-parts) met gadgets, kunst, kleding, miniaturen, … Etablissement Selection RS à Vesoul (Fr)

XXX

Toch super mooi gedaan het RUF bureaustoeltje :up:

123

Ik heb ooit oude 944 pinstripes op een frame gezet als proef om dan later op zoeen wieltjes onderstel te zetten.
                mooi , maar zit niet echt lekker als buro stoel… ergonomie prima in auto zit positie maar was nie echt dat voor aan de buro…

eBay item number: 322740808005

123

en aangezien de RSR eigenlijk gewoon een mid engined SuperCayman is ipv een 911
                      heb ik dan meteen ook een goeie basis om mijn 987 es te bouwen 😀

123

HELL YEAH

LEGO Technic 42096 Porsche 911 RSR is revealed [News]

150 flappen, iets kleiner dan de GT3 en geen versnellingsbak mechaniek

Alee gij , tis gene Porsche prijs meer , dit is een RR prijs … :wtf: :wtf:

koffiezettertje kost 12K excl verzend

Ferm prul spul

123

kitsch als je t mij vraagt.
                                  En aangezien je er toch niks kan “op” zetten hadden ze het nog beter kunnen maken door de klep tenminste op de juiste hoek te hangen.
                                  zoals op een echte 911, en dan zou de rest er ook beter op lijken qua vorm ipv op een vogelbek dier te lijken. en meteen ook groter opberg ruimte.

De zij schuiven zouden de achterlicht units moeten voorstellen, maar ook weer verkeerde vorm.
                                  Ze hadden er ofwel early met chrome potten of wel SC met reflectorbalk van kunnen maken
                                  maar het zou nog altijd kitsch zijn hoor.

Geen weldenkende vrouw die zoiets in hare living zou toelaten.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 819)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.