Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 819)
    • PB

Als je kon Snipen niet. :geek:

0

Wel, dat was het bij mij ook, vandaar dat ik zei dat ik hoopte op ‘t beste :up:

On the bright side…
          Nu zullen ze gebruikt worden, anders was ‘t toch maar om in een vitrinekast te zetten and I’m all out of vitrinekasten :mrgreen:

0
          PB

Neu: Neuer, unbenutzter und unbeschädigter Artikel in nicht geöffneter Originalverpackung (soweit eine Verpackung vorhanden ist)

Dat lijntje tekst is een alarmbelletje bij mij. :mrgreen:

0

:mrgreen: :happy:
              It’s not easy being me :sleep:

0
              PB

Als dat er niet had gestaan kon je een claim indienen. 😉

0

Waar zie jij dat?
                  Ik had dit gelezen en op ‘t beste gehoopt:
                  Neu: Neuer, unbenutzter und unbeschädigter Artikel in nicht geöffneter Originalverpackung (soweit eine Verpackung vorhanden ist)

0
                  PB

[quote=”Mushroom” post=197612] Oja, de set cocktailglazen is intussen al geleverd *luv Wel zonder de Porschedoos :cry:[/quote]

[quote=”deepee” post=195001]KLIK [/quote]

Er stond dan ook bij vermeld OHNE karton. 😉

0

jammer, want een paar dagen later stond er zo’n setje op de bayerische iebeej site. ook voor nen euro of dertig met de doos erbij.

0

Mailtje aan gewaagd. Hoop dat dat voldoende is.
                        Thx Deepee! :respect2:
                        Oja, de set cocktailglazen is intussen al geleverd *luv Wel zonder de Porschedoos 😥

0

Da’s mooi…. officieel porsche product ?

edit : ik klikte na deze post op het Nederlandse Porsche forum…daar staat het antwoord 🙂

0

In samenwerking met het nog te bouwen Porsche Classic Center Gelderland (NL) brengt Minichamps een gelimiteerde oplage uit van een set Porsche schaalmodellen. Het gaat om de Porsche 911 E, 911 L, 911 S en 911 T.

Het mag onder liefhebbers inmiddels geen geheim meer heten dat er in Heteren een Porsche Classic Center gaat verrijzen. De omvang en uitstraling die het Classic Center krijgt is van internationale allure, naar verwachting worden de deuren al in het najaar van 2015 geopend. Eén en ander is een initiatief van Porsche Centrum Gelderland onder leiding van Mark Wegh. Het complex zal in ieder geval beschikken over een showroom, museum en shop.

Vooruitlopend op dat laatste presenteert men een gelimiteerde retro-box met klassieke Elfjes onder de naam Porsche Classic Set 01. De set werd eerder gepresenteerd op de Nürnberg Toyfair 2015 en is het resultaat van een samenwerking tussen Minichamps en Porsche Classic Center Gelderland.

Het feit dat er van de 911 L, 911 E en 911 T nog nooit eerder modellen op deze schaal werden gemaakt van de genoemde types maakt de set extra bijzonder. Dat maakt de set extra aantrekkelijk voor verzamelaars. Die moeten er trouwens snel bij zijn, want de set wordt in beperkte oplage gemaakt en dienovereenkomstig genummerd. Bovendien wordt bij elke set een echtheidscertificaat en een klein boekje met de historie van de vier types ingesloten.

De verkoop van de sets vindt op dit moment plaats via Porsche Centrum Gelderland. Voor interesse kun je contact opnemen door een e-mail naar info@porschecentrumgelderland.nl of een telefoontje naar 026-3560911 (Vraag naar Dhr. Eric van Eden). De set is beschikbaar vanaf maart 2015 en zal 249 euro gaan kosten.

0

type 991 koelkastmagneetjes

991magneten.jpg

0

argentijnse chardonnay uit 2002: KLIK

wine.jpg

0

online verkrijgbaar voor € 39,00 klik Martini 918 spyder ontbijtgranenkommen

0
                                15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.