Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 819)
    • Joink! 8)

ik merk in de topic “foto challenge” dat er een paar stevige drinkers onder ons zijn. dit stel 4 verschillende longdrinks is online te koop KLIK voor € 33,00

P_longdrinks.jpg

911 Turbo Enamel Calendar KLIK

Deze duck is dus niet bij een regulier Porsche Center te verkrijgen maar moet je in Stuttgart gaan halen. Is ook maar een gelimiteerde serie dues het kan zijn dat ik al te laat ben :(. Info heb ik van PCM die zelfs nog nagevraagd hebben voor mij.
            Mocht er iemand één deze in het *porsche museum passeren….please let me know!

Eerst goed opschuren hé? Want die grondlaag die er nu op staat, daar gaat niks op pakken :first:

Die jubi moet nog gespoten worden zeker! :mrgreen: dan geef ik er toch nog 60k voor! 🙂

:what: 😉
                  Het “andere” pand was een pand dat dinsdag openbaar verkocht geweest is en waar wij normaal gezien gingen op bieden. Echter kwam maandagavond ineens alles in een stroomversnelling mbt het pand waar ik het tot nu toe al over had en moesten we een bod doen. Daar we niet van plan zijn 2 huizen te kopen (lees: no money) konden we hierdoor niet naar de OV gaan, of toch niet om te bieden. Die OV was een drama en dat pand is voor een sjiek verkocht.

Daar we hier serieus off-topic aan ‘t gaan zijn 😳 zal ik straks heel dat huisgedoe verwijderen :salut:

[quote=”Mushroom” post=193796] Niemand ne Jubi kopen? :sarcastisch[/quote]

Is 50k genoeg :music: :music: :music:

PB

Geen Zelda fans? :mrgreen:

:what:

PB

Astu: >> klik << 😉

ik ben nu extra curieus over welk pand het gaat…..linkje?

:bounce: :bounce: :bounce: een goei fles prosecco/wijn helpt … oprecht jammer ….

PB

Je bod maal 3 doen, dan kan je feestje toch doorgaan. 😎

edit: net het pand gezien in je topic op die andere site 😉 amai mijne velo !

En ‘t feest gaat (voorlopig) niet door 🙁 Beetje zoals verwacht 😕
                                  Bod is onvoldoende blijkbaar… Niemand ne Jubi kopen? :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.