Home › Forum › Zeverhoekje › Porsche prullaria
- Dit onderwerp bevat 819 reacties, 113 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 1 maand geleden door
Mikey.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ik zal ‘t wel eens posten als we van meer weten.
‘t Probleem met de kazerne is dat ze geografisch niet correct ligt 🙁 Dievanons hare kleinen gaat naar school en moesten we verkassen naar Lebbeke moet hij weer volledig opnieuw beginnen qua makkers, school, etc…
‘t Nieuwe zal nooit de wow-factor hebben van de kazerne, maar ja, je kan niet alles hebben :up:mush,
Zoals je weet ken ik de brandweerkazerne, en heb ik de verbouwing zowat gevolgd.
Maar wat kan nu nog mooier zijn dan je kazerne :relaxman:
Over wat praten we eigenlijk? Garage met woonst boven? Loods? Oude houve?Die heb ik al jaren niet meer vrees ik 🙁
Schoonbroer is altijd aan’t praten over een Jet-ski, maar ‘t blijft bij praten. Als hij eentje koopt, ik ook, maar alleen doe ik ‘t niet meer.
In elk geval, de poort is 3.5m hoog, dus daar kan al ne keer iets op nen trailer naar binnen, zelfs iets groter dan nen Jet-ski 😉Ik zal ‘t wel in mijn h*l hebben, ‘t is te mooi om waar te zijn. En eens dit mislopen, vind dan nog maar eens uw gedacht hé? 🙁
Leuke hut man, Suc6 met de roulatie!
ps. Hou je nog een overdekt gasten Parkeerplekje over voor P rijdende flipperaars? :coolness:
De garage zal voor de DD’s worden, maar waarschijnlijk komt er wel een brug in :first:
Maar dan, die “hobbyruimte”… :sarcastisch
2 Porschkes, 1 poolbiljart, 8 flipperkasten, 1 Smeg Fab28 met de Union Jack erop, zetel + TV, 1 ballchair, en de bar (met 4 barkrukken) staat er al 😈‘t Is alleen nog afwachten of de koop kan gesloten worden 😕
We hebben een maand of 4 geleden al een pand mislopen, and we’re getting our hopes up way too high met dit pand. Er is maar een minieme kans dat we ‘t effectief gaan hebben en ‘t zal nog even duren eer we ‘t zeker weten. Als we ‘t mislopen zal ‘t verdriet oneindig zijn vrees ik.Ik had gezworen de loft in de kazerne NOOIT te verkopen omdat ‘t zo speciaal is, tenzij er iets anders voor in de plaats kwam dat ‘t overtrof. Dit overtreft het niet qua geschiedenis of industriële looks, maar het overtreft het wel in “hobbyruimte”.
Btw, niet vergeten te delen als jullie de site bezoeken hé?! :up:
Btw2, ‘t is daarom dat ik niet kan bevestigen aan Sensa of één van de trips zal lukken. Als we ‘t tegen dan pas weten, dan moeten we hier zijn.[quote=”Mushroom” post=193269]De huidige man-cave staat te koop…, allezja, te geef eigenlijk aan die prijs en voor zo’n stukje geschiedenis.
Meer info HIER[/quote]
knappe loft en dito voorstelling, daar kan menig makelaar nog iets van leren :respekt:
als ik naar de prijzen hier kijk en wat ik betaald heb kan ik me niet voorstellen dat jouw stek lang te koop zal staan,
al ideeën waarmee je je nieuwe garage gaat vullen :happydance:[quote=”Mushroom” post=193277]
Maar 1 uur voor ‘t einde van de auction kreeg ik een “outbid” mailtje.
Toen rijpte het plan om ‘m te snipen 😈 [/quote]Ik begrijp het goed, zelf ga ik meestal ook op die manier te werk. Alleen was de term ‘snipen’ mij nog niet bekend in die context… :happy:
Succes met de verkoop, maar volgens mij moet het ook pijn doen, dat ge het wegdoet. Zoveel energie ingestoken, godmiljaar….
neen, is niks voor mij. Wij houden ons huis in Belgie al aan : moet verwarmd worden, tuin moet onderhouden worden.etc… en daarbij… ze groeien niet op mijne rug he!
Serieus nu, echt wel mooi. Ik hoop dat wat andere forummers het gezien hebben, ik kan me, zonder zever nu, niet voorstellen dat dit lang blijft staan. :respekt:[quote=”Robin” post=193276]
dat had je misschien beter wel gedaan! :mrgreen:[/quote]
Toch wel :first:
Maar 1 uur voor ‘t einde van de auction kreeg ik een “outbid” mailtje.
Toen rijpte het plan om ‘m te snipen 😈
Waarom niet meteen je maximumprijs ingevuld hoor ik je al denken? Wel, omdat er 29 “beobachters” waren. 29 Cheapskates blijkbaar want mijn finaal bod lag nog wel iets hoger. Als je je goesting ziet moet je er voor gaan hé?[quote=”Mushroom” post=193254] Toen ik dan deze zag staan ben ik direct beginnen bieden. [/quote]
Blijkbaar niet echt hé maar dat had je misschien beter wel gedaan!
Maar iedere fervente ebayer hier kent vast en zeker het gevoel wel wanneer je op die manier iets mis loopt. :think:
“Miljaar, had ik maar…” :what:
Ik ken de huisprijzen in Jouw dorp niet, maar als je morgen wakker wordt zou het jouw huis niet meer kunnen zijn. Zeker van de prijs?
En : knap ingericht!!!! :first:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.