Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Dit onderwerp bevat 819 reacties, 113 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door Mikey.
  • Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 819)
    • Die is hier toch al eens gepasseerd?
      Volgens een forumlid past er niet eens een fles wijn in 😕

Alles bij Porsche is bespottelijk duur 😀 Tenzij het zoals bij die van mij een audi-vw onderdeel is, en dan nog.

Bespottelijke prijs voor zo’n ding.

voor de luttele som van 730 dollaaar

champagnekoeler.jpg

[size=2]The Porche Engine Wine Cooler is the German marque’s luxurious way of recycling; taking old car parts and rebooting them into luxurious everyday items. The Porsche Engine Wine Cooler is a wine cooler like no other; stripped down from its old duties as the origins of speed served up as the most sophisticated cooling system you’ll ever own. The cooler is crafted from a decommissioned Porsche that served its duties but could be no more.

The ribbed engine cylinder was literally removed and transformed into something so far off the automotive spectrum adding that extra unique touch. As if it wasn’t already, it is a wine cooler made from an actual old car part. And not just any old car a Porsche, which is what makes this wine cooler such a hot item. This cooler comes with an aluminum base and has the signature Porsche Crest embedded, instantly adding some flash for your champagne.

Now since this lavish little item is far more than just your regular wine cooler you can imagine it goes for quite some bit of money, and $730 is just that bit.

Tis the season to start saving up. Enjoy your drinks and impress anyone you send into the kitchen for wine at your parties with the Porsche Engine Wine Cooler. The luxurious way to keep your wine cool. [/size]

[quote=”Sigrid” post=155470]

Kan het niet vinden.[/quote]
              Sofort op eBay… :salut:

Bekende poster. 😆
                Zit hier nog steeds in de koker.
                Wil nu één type lijst hebben en dan daar al ‘die dingen’ in ophangen en maar een muur vrij maken.

PB

Mijn 50 jahre badge heeft zijn plekje gevonden. (tot mijn 911 er is dan toch) 😎

Niet gelimiteerd…hè wat jammer nou.
                    Je mag die van mij hebben hoor. Zit nog keurig in het plastic.
                    Zal de prijs eens opzoeken.

Kan het niet vinden.

Is idd vrij te verkrijgen bij een beetje Porsche (online) shop. “Vrij” als in: niet gelimiteerd.
                      Qua prijs: niet te gek naar Porschenormen…

Ik heb het gekregen Bart.
                        Was in september op de IAA op uitnodiging van Porsche AG.
                        Hele dag rondgestruind en ‘s avonds een speciale clubavond, voor alle P clubs over de hele wereld.
                        Onthulling van de 918 en Turbo S en een heerlijk buffet, goede band en prima vermaakt(op zere voeten na).
                        Bij het naar huis gaan een tas vol leuke dingen gekregen, waar onder dit.
                        Wellicht ligt het in de museumwinkel…heb werkelijk geen idee.

Waar heb je dit gehaald Sigrid ? :lekker: :lekker:

PB

Nope, zelfs haast geen benzine. 🙄

Mushroom zal er toch ook wel een agendaatje bij hebben gekregen zekers … :coolness: :mrgreen:

Kreeg wel laatst deze.

Dank, had de website al gevonden maar de prijs niet.
                                  Ik denk dat ik zelf maar ga knutselen. Niet zo moeilijk in dit geval en stukken goedkoper.

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.