Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
      Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 819)
      • @Python,

Yes dit is hem. Hartelijk dank voor de link :up:
        Was al lang op zoek. Ik ga hem direct bestellen.
        Ze zijn namelijk moeilijk te vinden omdat ze zo zeldzaam zijn.
        De echte ook trouwens 😉

[quote=”porsche” post=147738]Moest iemand een Porsche 718 RSK Spyder tegenkomen in schaal 1/43 of 1/18 mag je het mij altijd laten weten.
          Ben al een tijdje op zoek maar meestal zijn het de types 718 RS60 die je vindt of later.[/quote]
          Bedoel je dit model of die met die met de twee vinnen achteraan ?
          718 RSK

mss vindt je de 718 RSK spyder in Essen binnenkort

Moest iemand een Porsche 718 RSK Spyder tegenkomen in schaal 1/43 of 1/18 mag je het mij altijd laten weten.
              Ben al een tijdje op zoek maar meestal zijn het de types 718 RS60 die je vindt of later.

ik betrap mezelf erop dat er toch steeds weer porsche prullen bijkomen. Van de hemdjes, polo’s, zonnebril, broeksriem, vesten, paraplu, kinderkledij, miniaturen, kalenders,… tot vandaag binnengekomen de covers voor de 5(was ik al van vorig jaar aan het zoeken, en nu dat de originele cover naar de … was, bleken ze er al te zijn)
                [URL=http://s453.photobucket.com/user/nikolasenlynn/media/P1020463_zps8dcfbbba.jpg.html][IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1020463_zps8dcfbbba.jpg[/IMG][/URL]
                [URL=http://s453.photobucket.com/user/nikolasenlynn/media/P1020465_zpsfabce9a0.jpg.html][IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1020465_zpsfabce9a0.jpg[/IMG][/URL]

PB

Daar koop je een ganse 924s voor. :first:

[quote=”WES-RS” post=140375]Bedankt voor het vinden John, maar dit is typische Chinese namaak. 😉
                    Lijkt zowat op een 924 maar zeker niet op een S.[/quote]
                    tja het is het enige wat we konden vinden en heb alle merken afgezocht.
                    anders een 3d print laten maken 😛

Bedankt voor het vinden John, maar dit is typische Chinese namaak. 😉
                      Lijkt zowat op een 924 maar zeker niet op een S.

[quote=”WES-RS” post=139791]Bedankt John, maar op het www is niets te vinden, en in de winkels hebben ze hem ook nergens.
                        Is een niet bestaand model vrees ik… :([/quote]
                        op onze grote www gevonden maar wel als bouwpakket (wel fijn in de winter om te sleutelen zonder koude handen)
                        meer foto’s over de inhoud HIER
                        924S info HIER

180809-12155.jpg
                        924S rally info HIER

180815-12155.jpg
                        :salut:

Porsche centrum Amsterdam heeft er nog en gaat er eentje opsturen!

Eind deze week naar Carrera Motors, die hebben ook nog wat liggen voor me 😀

Ik ben daar geweest vorige week, hadden zie niet meer liggen 🙁

@Momenol deze brochure bekomen van Porsche Center Eindhoven . :up:

Tijdens mijn zoektocht op ebay.de op zoek naar stukken voor de restauratie stootte ik op enkele prullaria die hier inmiddels de revue passeerden.

Zie in volgende shop:
                                http://stores.ebay.de/MSAS-Modellbahn-Shop-Alt-Stuttgart?_trksid=p2047675.l2563

Voor diegenen die hun collectie wat willen uitbreiden… :salut:

[quote=”Funny” post=139852]Deze brochure kreeg ik van een verkoper met de vraag of ik mijn Gt3 niet miste ? 😥 👿

Uiteraard mis ik hem maar de centen zijn ook op om zo’n ‘masjien’ te kopen 😳 😳 😥

[/quote]
                                  Ho! Naar die brochure ben ik al weken op zoek.
                                  Bij Porsche zeiden ze dat ze er geen hebben 🙁

Bij welke dealer heb je deze gekregen?
                                  Dan kan ik daar eens naar mailen.

Misschien dat je nog een kan loskrijgen? 😀

Was wel verschrikkelijk duur hé?! :sarcastisch :mrgreen: :happy:

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 819)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.