Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 819)
  • PB

Bij het laatste bezoekje aan Stuttgart, heeft The Misses haar zelf dit kado gedaan:

0

Deze brochure kreeg ik van een verkoper met de vraag of ik mijn Gt3 niet miste ? 😥 👿

Uiteraard mis ik hem maar de centen zijn ook op om zo’n ‘masjien’ te kopen 😳 😳 😥

image_2013-08-18.jpg

0

@Rufie volgende week zondag en maandag ben ik in Stuttgart .

0

Een grill badge, daar ben ik jaloers op dat ik zoiets niet op mijn 924S kan hangen… 🙁

Leuke aankoop Funny. :up:

0

Schoon spullekes, wij gaan volgende week eens shoppen daar 🙂

0

Ik heb vorige week in het museum een 911 50 jaar deken gekocht en de Grill badge 50 jaar. 😉
                image.jpg

0

😆

Dan ontbreekt de spoiler, velgen, juiste motor (in geval van 1:18 en motorkap kan open),… 😉

0

Koop dan een gewone 924 en plak er een S op. :relaxman:

0

Ook Matchbox (was helemaal goed geschreven :up:) heeft hem niet.
                      Is in geen enkele schaal te vinden, bij geen enkel merk… 😥

*EDIT* Enkel de 924, 924 Turbo, 924 GTR, 924 CGT zijn te vinden.

0

Matchbox of hoe schrijf je dat had ze vroeger dacht ik.

0

Bedankt John, maar op het www is niets te vinden, en in de winkels hebben ze hem ook nergens.
                          Is een niet bestaand model vrees ik… 🙁

0

zal even mee zoeken

0

Aangezien de 924S niet in schaalmodel te vinden is (nergens in de hele wijde wereld niet), heb ik dus niks meer bijgekocht… 🙁 😉

0
                              Wim

Ja ikke, dashboard van 911 gekocht, stuurunit, contactslot, cover en bediening hendels stuurkolom van een 2.2 Porsche.

Allemaal prullaria wat in de Karmann Basterd komt. :mrgreen:

0

Nog iemand kosten gedaan? :relaxman:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.