Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
      Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 819)
    • PB

Bij het laatste bezoekje aan Stuttgart, heeft The Misses haar zelf dit kado gedaan:

Deze brochure kreeg ik van een verkoper met de vraag of ik mijn Gt3 niet miste ? 😥 👿

Uiteraard mis ik hem maar de centen zijn ook op om zo’n ‘masjien’ te kopen 😳 😳 😥

image_2013-08-18.jpg

@Rufie volgende week zondag en maandag ben ik in Stuttgart .

Een grill badge, daar ben ik jaloers op dat ik zoiets niet op mijn 924S kan hangen… 🙁

Leuke aankoop Funny. :up:

Schoon spullekes, wij gaan volgende week eens shoppen daar 🙂

Ik heb vorige week in het museum een 911 50 jaar deken gekocht en de Grill badge 50 jaar. 😉
                  image.jpg

😆

Dan ontbreekt de spoiler, velgen, juiste motor (in geval van 1:18 en motorkap kan open),… 😉

Koop dan een gewone 924 en plak er een S op. :relaxman:

Ook Matchbox (was helemaal goed geschreven :up:) heeft hem niet.
                        Is in geen enkele schaal te vinden, bij geen enkel merk… 😥

*EDIT* Enkel de 924, 924 Turbo, 924 GTR, 924 CGT zijn te vinden.

Matchbox of hoe schrijf je dat had ze vroeger dacht ik.

Bedankt John, maar op het www is niets te vinden, en in de winkels hebben ze hem ook nergens.
                            Is een niet bestaand model vrees ik… 🙁

zal even mee zoeken

Aangezien de 924S niet in schaalmodel te vinden is (nergens in de hele wijde wereld niet), heb ik dus niks meer bijgekocht… 🙁 😉

Wim

Ja ikke, dashboard van 911 gekocht, stuurunit, contactslot, cover en bediening hendels stuurkolom van een 2.2 Porsche.

Allemaal prullaria wat in de Karmann Basterd komt. :mrgreen:

Nog iemand kosten gedaan? :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 819)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.