Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Dit onderwerp bevat 819 reacties, 113 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door Mikey.
  • Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 819)
    • m010.JPG

m001.JPG

m019.JPG

m033.JPG

m039.JPG

m046.JPG

m048.JPG

Dit zijn enkele van mijn wagentjes ,sc – 993
      De tekeningen zijn gemaakt door een vriend van mijn 964 en de 993

Inderdaad het geluid is fantastische :respect2: 12 cilinder boxer 5000cc.
        Zal het boek ook nog bestellen dan denk.

Zwarte pijl :applaus: :applaus: .
          Heel mooi ,dat is echte Porsche race-geschiedenis .
          Je moet die sound eens horen van zo’n 917 . :lekker:

de 917
            gulf.jpg

No4.jpg

is een super knappe wagen
              steve-mcqueen-gulf-porsche-le-mans2.jpg

ZMonz70_01.jpg

[attachment:1]42-16032840.jpg[/attachmen

Attachments:
              • 42-16032840.jpg

Ghost ik vind van wel , gaat over de historie van de 917 ! Meer bepaald deze wagen en zijn historie wordt besproken .De coureurs die met een 917 reden komen aanbod en enorm veel prachtige foto’s .
                De opbouw van enkele buizen tot een afgewerkte super sportwagen.

Voor mij de moeite waard ,maar je moet wel een liefhebber zijn van de oudere Porsche race-wagens .

Funny is het boek de moeite om te kopen, ik heb het ook al willen bestellen omdat het toch over een Belgische auto gaat.

Porschky , het boek is goed en wel toegekomen . 😳 😳

PB

@porschsky:
                      Wat connecties hebben bij de mannen van het senioren-net niet allemaal teweeg kan brengen hé. :relaxman:

is die link echt bij jou toegekomen Bart?? :mrgreen:

Dit is gisteren toegekomen .Klik

Koffiebruin van kleur . 😉

Net toegekomen voor in de nieuwe keuken, 30×40 cm, canvas…

2012-12-1911.32.39.jpg

Zwarte pijl ,prachtig man . :applaus: :applaus:
                                Laat me eens weten waar je die gulf’s gekocht hebt aub .
                                Funny

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/18/29577474897765887425126.jpg/][IMG]http://img18.imageshack.us/img18/2936/29577474897765887425126.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.