Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 819)
    • Dat is ‘in’ hoor 😀

Ik heb in Essen auto’s zien staan die volledig in roest stonden.
      Heeft wel iets.
      Wel best de verf afbijten met een chemisch product. Geeft een mooier egaal resultaat dan schuren denk ik. Is ook minder werk :happy:
      Foto’s plaatsen als het verroest is hé 😀

Een motorkap, allez, eigenlijk een kofferdeksel 😕 heb ik hier nog liggen 8)
        ‘t Plan is van ze af te schuren, een paar dagen in de regen te leggen, er een nieuw Porsche logo op te monteren en ze dan tegen de muur te hangen met een licht roestlaagje op :engeltje:

XXX

5.900,- en hij is de stukken van de motorkap en de koffer vergeten. D’as er over 👿

Bladerunner dit zou ook niet aan mijn muur komen ,rijden moet een wagen !!!!!

Is hier een gestoorde aan het werk geweest? Wie doet nu zoiets? 😥 😥

http://www.ebay.de/itm/Porsche-912-911-F-Modell-no-Poster-Aufschnitt-aus-Orig-Karosse-Bj-1967-/251197736190?pt=Automobile&hash=item3a7c8d44fe

KGrHqZHJFMFCg8cI6yfBQOVsdNOQ60_12.jpg

Hij heeft de andere helft ook nog, dus een handige Harry kan hem terug aaneenlassen. :happy: :happy:

In dit geval Snoer geef ik je onmiddellijk mijn verjaardag door . :applaus: :applaus: 😉

We zullen eens zoeken of we die te pakken kunnen krijgen ,dan schenk ik hem op uw verjaardag 😉 Maar wanneer is het uw verjaardag 🙄

Snoer waar haal je ze allemaal uit . 😳 😉
                    De helm heb ik nog niet maar ik heb hem al wel eens in mijn handen gehad . 😉 😉

Prachtig stuk ,iets voor mijn verjaardag . 😉 😉

@ funny ,dat had ik al gedacht zie .Weet je nog op de Nurburgring :relaxman:

n101.JPG

n102.JPG

n106.JPG

PB

Damn, Mush zijne 4S was sneller. :mrgreen:

Heel mooi ,iets dat mijn living mag sieren :applaus: .
                          Zou er wel enkel euro’s voor over hebben .

😉

Dit is ook best mooi, ook exclusief denk ik.

http://www.amklassiek.nl/2-klassieke-porsche-design-race-helmen-merk-romer-2/58273/

Edit “foto lukt niet” 😳

benieuwd of Mush zijn Marklintrein ooit op het spoor komt… 😀 :mrgreen:

bestaat dat? Een porsche teveel? :wtf: :wtf: :wtf:
                                  ik dacht dat je der nooit genoeg kon hebben 😀 😀 😀

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.