Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 819)
  • ken

hier staan enkele leuke Porsche voorwerpen, kga zien dat ik eens tijd ga maken om foto’s te maken van die van mij, er moet hier nog tamelijk veel gebeuren, onze verhuis is nog niet zolang achter de rug maar kga er zeker aan denken 😉
      de bureau is alvast plaast voor enkele porsche tinten aan te brengen 😀

PB

En maar hopen, dat bij een stevige Belgische regenbui, uw dompelpomp zijn werk doet. :mrgreen:

[quote=”bladerunner” post=112814]Voor diegene die ne Porsche teveel heeft en plaats te weinig. 8) 8)

wa zijt ge bij m’n thuis komen doen ?? :mrgreen: 😉

Voor diegene die ne Porsche teveel heeft en plaats te weinig. 8) 8)

foto.JPG

Kwam deze nog tegen. klikhierop

Met de P van “pak me dan als je kan”. :mrgreen:

Vandaag ne vroege Sint gekregen van mijn vrouw, ne 997 Turbo :relaxman: :relaxman: :relaxman:
                  997Turbochocolade.JPG

PB

[quote=”Funny” post=112702]Op ebay staat de volgende Klik :lekker:[/quote]

idd :lekker: Zéér mooi bankstel !

Op ebay staat de volgende Klik :lekker:

Man, man, dit is hier een topic om van te snoepen :respekt:

Dat vind ik dus ook zeer mooi :first:
                          Ik ga dat proberen na te maken met foto’s van mijn eigen Porsche.

In Duitsland te koop via ebay. (Ook tal van andere toffe ontwerpen)
                            Zoek eens op leinwandbild porsche

@Patrick dat is heel mooi . :applaus: :applaus:

😯 😯 😯
                                :applaus:

2012-11-0411.35.43.jpg
                                  Verjaardagsgeschenk voor mijn zoon.

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.