Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 819)
    • [quote=”Sigrid” post=112459]Pakketje zowaar met een week in België. Wat duurt dat lang die paar km[/quote]

Die paddestoel staat dan ook wel in een afgelegen gebied – zelfs al is het in een dorps-kern 😉

Mijn ervaring is dat het sneller kan – maar ook veel langzamer 😐

Graag gedaan Bart!
        Pakketje zowaar met een week in België. Wat duurt dat lang die paar km.

Stuur je foto even naar het mailadres van Gulf!!! Komt er vast nog wat anders je kant op. Ze hebben mij toegezegd dat jij er gewoon om mag vragen.

@911_NL
        ; dat doe ik alleen bij jou ❗

edit: Ik was op een beurs en zag daar een Gulf stand. Daar maar even over de Gulf gekte van onze paddestoel verteld.
        Kreeg meteen de spullen mee en visite kaartjes.
        Moest ook nog m’n mening geven over gewrapte auto’s en welke kleuren beter uitkwamen. Ben er uren mee zoet geweest.

:first:

Neem van mij aan, dat als je (voor haar) niet over de grens had gewoond – ze wel even op de koffie was geweest :sarcastisch

… heb je je “dead-weight” ookal binnen ❓

En wat zeggen we dan als we een pakketje binnenkrijgen met daarin: Een Gulf-pet, een spel kaarten van Gulf en een spaarpot in de vorm van een vat van Gulf?
            Dank U Sigrid!!! :respect2: :respect2: :respect2:

2012-11-1615.49.33.jpg

@ 911-lover, heb hetzelfde porsche hangertje 😳 😆

[quote=”911-lover” post=97549]Al maanden zat ik ermee in mijn hoofd .
              Jaren geleden een Porsche 930 hangertje gekocht .
              Een mooi verguld exemplaar en het enigste dat ik tot nu toe ooit gezien heb .
              Na jaren gebruik was het oogje van de hanger stuk en dit wilden ze bij een juwelier niet maken daar het om een verguld exemplaar ging .
              Ik kon er wel een mal van laten maken (is nu in mijn bezit)en als ik goud binnenbracht zouden ze een identiek gouden exemplaar kunnen maken .
              Maanden gingen voorbij tot ik er eens werk van maakte .
              Verlden maand bracht ik het goud binnen en vandaag mocht ik het eindresultaat ophalen .
              Mijn unieken 18 K gouden 930 als hanger .
              GEwicht zonder oog 8.8gr
              Ik ben er fier op .
              Hier het eindresultaat

nieuw ???

heb vandaag ook nog porscheboekje uit aldi gevonden , ziet er zeer interressant uit !! :geek:

[quote=”Funny” post=111662]Morgen snel naar den Aldi ,zou ik gaan met de Porsche of met de Daily ? 🙄 🙄 ;)[/quote]

Ga maar met de porsche,je moet niet bang zijn dat ze je herkennen,den aldi is er voor iedereen 😆 😉

Rufie: echt een leuk ding! 😀

Deze is leuk, een 935 waar Bourbon in zat. Toys for big boys 😀

Morgen snel naar den Aldi ,zou ik gaan met de Porsche of met de Daily ? 🙄 🙄 😉

Ik ook ,mooi boek op het eerste zicht .

Inderdaad, heb er ook nog een gevonden. 🙂

ik heb dat boek in de aldi gekocht,is een tof en interessant boek :lekker:

[quote=”benny996″ post=111346]Nu woensdag 07/11 in de aldi te koop porsche boek voor maar 9.99€

(Het ultieme verhaal van porsche)[/quote]
                                  Met zen allen naar de Aldi! Had het boek ook gespot.

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.