Home › Forum › Zeverhoekje › Porsche prullaria
- Dit onderwerp bevat 819 reacties, 113 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 1 maand geleden door
Mikey.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Gekocht voor 1 euro op Kapaza. 🙄 Het verzenden koste meer dan het spel zelf! 😆
Het voordeel van een wederhelft die u toelaat een Porschedroom te hebben. 😉 En zolang het deftig en netjes is, mag ik het uitstallen. :respekt: for the lady!!
Dat kwartetspel :applaus:
Hebben!!! :respect2:De rest is ook pretty nifty opgesteld… :first:
Een origineel houten 911 stuur uit ’87 (mijn geboortejaar).
And last but not least, my pride and joy. Een Swarovski Carrera GT nr. 1196 van 1500 gemaakt. :lekker:
En een klein cadeautje gevonden vandaag voor mijn petekindje. Iemand moet het goede voorbeeld geven. En jong geleerd is oud gedaan! 😉
Ik ben toch wel heel erg (gezond) jaloers op sommige hun hebbedingetjes. 😉
Foto’s zijn zonet gemaakt…
Hangt boven de tv, is er toch iets interessant te zien. 😆
Geborsteld aluminium logo.
Boekensteunen. ( Als iemand ooit zo’n zwarte tegenkomt ergens, geef me aub een seintje want mijne is stuk gegaan door een onhandig, grijpgraag iemand. 🙁 )
Kwartetspel op de kop kunnen tikken.
GT3 RS modellen uit het Porsche museum. (Ik kon niet kiezen welke kleur ik het leukst vond.) 😆
Mn leeshoekje. 🙂
Nu woensdag 07/11 in de aldi te koop porsche boek voor maar 9.99€
(Het ultieme verhaal van porsche)
Mailadres gevonden (dank u Google!), en binnen de 5′ antwoord gekregen van de uitbater:
[b][i]Om alle vergissingen te vermeiden ,wij zijn een winkel enkel van Porsche Design Producten dus niet van de drivers producten die enkel en alleen verkrijgbaar zijn bij de Porsche Garage’s dus richt U naar de Garage’s voor deze collectie.
Met vriendelijke groeten,
Andries Philippe
Porsche Design Store Knokke BVBA
Kustlaan 67 – 69
8300 Knokke
E-Mail : Knokke@Porsche-Design-Benelux.com[/i][/b]Vooral kleding, maar ook andere zaken.
Let op, wat hierboven gepost is (kopjes, aanstekers, etc) vind je daar niet, da’s alleen in de garages te doen, of op Internet natuurlijk 😉Een buur signaleerde me een winkel in Knokke aan de Kustlaan.
Iemand ervaring mee? Enkel kleding of ook andere zaken te koop?[quote=”Rufie” post=110742]Die flessenkoeler was toch iets nieuw van vorig jaar ?
Amai, zo veel geld (heb er ook nog naar gelonkt) en er past nog geen fles in, tsss.
Of drinken jullie alleen magnums thuis ? :o[/quote]Ja idd nieuw van vorig jaar.
Haha nee hoor, maar een gewone fles past er ook nog niet in.
[quote=”Mushroom” post=110746]Over welke P-aansteker praten we hier?[/quote]
Zal deze avond eens een foto posten. Is al te zien op een vorige foto, langwerpige buis. De groote van een sigaret. Past perfect in een pakje (denk ik).
Is van begin 90’s. Redelijk zeldzaam
Die flessenkoeler was toch iets nieuw van vorig jaar ?
Amai, zo veel geld (heb er ook nog naar gelonkt) en er past nog geen fles in, tsss.
Of drinken jullie alleen magnums thuis ? 😮Cedric ,ik ben kandidaat voor de P-aansteker .
Kan ik eindelijk vuur maken op Porsche snelheid . 😥 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.