Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
      Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 819)
      • Mijn vader heeft vroeger van die kleine porsche spullen verkocht bij de porsche Design brillen.
        Daarmee dat ik nu nog enkele oudere stukken heb. Bvb die aansteker (smalle buis) heb ik 3 keer, dus als er iemand interesse heeft? 😀

Die flessenkoeler was een miskoop eigenlijk. Gekocht als champagnekoeler en er gaat zelfs geen fles in! Had ik gezien in een porsche tijdschrift. De prijs stond op 44,80€. Blijkbaar hadden ze de komma verkeerd geplaatst. 448€ 🙄 😉
        Vond hem zo mooi dat ik het dan toch maar gekocht heb, ook al ben je er geen kl*ten mee.

Wat hebben jullie allemaal mooi gerief liggen ,ben gezond jaloers . 😉

:respect2:
            I bow for you! :first: 😯 :wtf: :respekt:

Dat boekje… Mijn woord gegeven dat ik er goed ging voor zorgen en dat het niet voor de verkoop was 😳 Sorry!!

Flessenkoeler:

Postzegels, sigarenhouder, lucifers, muntjes, aansteker
              Miniaturen zijn in lood en nog wat rommel 😆

Parfumverstuiver

Kaartspel genre trivial persuit

Mush, leuke collectie!

Wat die koffietassen betreffen, er bestaan nog meer dan 4 sets hoor. Ik heb ze allemaal, zal eens een foto posten.

Verkoop je dat 356 boekje niet? :mrgreen:

Van een bevriend forummer een origineel Porsche Service boekje van een 356 gekregen :engeltje: Zijn tante had die ooit nieuw gekocht en dit was nog steeds in zijn bezit. Hij wist dat’t bij mij in goede handen was daar ik een sucker ben voor al die dingen en ik heb er dan ook maar direct een goed plaatsje voor gezocht 8)
                    Deel 2 van de Gulf dressing is dus nu ook aangeslagen om Porsche goodies in uit te stallen…

2012-10-2812.35.41.jpg

2012-10-2812.36.51.jpg

2012-10-2812.37.04.jpg

We zien oa: 2 verschillende kopjessets (er zijn er 4 in totaal dus ik hou me aanbevolen voor eventuele sets die ik nog niet heb), een pack van een aansteker + schaalmodel 996, een pakje lucifers (gekregen van een ander bevriend forumster), een Porsche schaalmodel van op de flipperkast “Checkpoint”, een polsband, een ei zoals verkocht werd op de Nürburgring met daarin een schaalmodel van een Porsche (welke weet je pas als je ‘t opent), én dat 356 Porsche Service boekje…

Koen ,mooi uniek en kostbaar schatje .Hou het maar goed bij .

PB

Heb je afbeeldingslinks als een geprobeerd?

Schermafbeelding2012-05-12om19.13.351.png

Schermafbeelding2012-05-12om19.17.19.png

XXX

en het lukt me maar niet om die foto er ineens in te plakken hé, dju
                          http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/001_helm.jpg

XXX

Heb al vanalles aan’t zoeken geweest maar ‘t meeste dat al geholpen heeft is een zakdoek, voor de prijzen die ik overal zie :mrgreen:

[attachment]porsche gsm 048.JPG[/attachment]

[attachment]porsche gsm 054.JPG[/attachment]

[attachment]porsche gsm 051.JPG[/attachment]

[attachment]porsche gsm 056.JPG[/attachment]
                              gsm porsche design

gsm porsche design

porschegsm048.JPG

porschegsm051.JPG

porschegsm056.JPG

Anoniem

Inderdaad mooi.
                                  Uniek Koen.
                                  Nu nog terug een turbo ❓ 😀

Wim

Mooi Koen, zou er maar zuinig op zijn.

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 819)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.