Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Dit onderwerp bevat 819 reacties, 113 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door Mikey.
  • Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

9 reacties aan het bekijken - 811 tot 819 (van in totaal 819)
    • Al maanden zat ik ermee in mijn hoofd .
      Jaren geleden een Porsche 930 hangertje gekocht .
      Een mooi verguld exemplaar en het enigste dat ik tot nu toe ooit gezien heb .
      Na jaren gebruik was het oogje van de hanger stuk en dit wilden ze bij een juwelier niet maken daar het om een verguld exemplaar ging .
      Ik kon er wel een mal van laten maken (is nu in mijn bezit)en als ik goud binnenbracht zouden ze een identiek gouden exemplaar kunnen maken .
      Maanden gingen voorbij tot ik er eens werk van maakte .
      Verlden maand bracht ik het goud binnen en vandaag mocht ik het eindresultaat ophalen .
      Mijn unieken 18 K gouden 930 als hanger .
      GEwicht zonder oog 8.8gr
      Ik ben er fier op .
      Hier het eindresultaat

Wim

Als je hem gebruikt laat je het maar weten. 😉

ik weet dat jullie ega’s hier niet vaak meelezen (over de schouder) dus durf ik deze posten zonder hen op slechte ideeën te brengen
          voor m’n verjaardag kreeg ik deze geborduurde keukenschort cadeau:

[IMG]http://img39.imageshack.us/img39/5990/dsc02158g.jpg[/IMG]

Heb deze paraplu ook 🙂
            Gewoon besteld op porscheshop.co.uk daar zijn ze altijd op voorraad, had ik geweten dat je die zocht… 😳

That’s the stuff! 8)
              Dat moeten daarom geen eigen foto’s zijn die je post. Even googelen en huppa: posten. Die 2 aanstekers zijn ook gegoogeld.
              Op deze heb ik jaren gejaagd:

Is zo eentje die je tegen de passagiersstoel kan opbergen. Al van toen ik de Boxster had wou ik zo’n paraplu, en dan vooral zodat ik dat bergvakje niet meer zou moeten uitkuisen 8) Ofwel waren ze niet binnen, of uitverkocht, of… Gevraagd in de garage, op Francorchamps, beurzen, etc… En nu bij ‘t laatste onderhoud was’t eindelijk zover.

Lolbroek 🙂 ….ik ga nu de eigenschappen van de foto;s in dat andere draadje opzoeken.

Nu werkt het plaatsen perfect 😉

Valt ook onder P prullaria 😆

Nog een poging dan maar:
                    Mijn eerste Porsche, daarna de waterkoker en jaren later pas de echte.

En nog veel meer 😉

Wim

Geen enkel probleem hoor Sigrid.

9 reacties aan het bekijken - 811 tot 819 (van in totaal 819)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.