Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 819)
    • Aangekomen, perfect, zoals mijne maat Ben pleegt zeggen “Past gelijk nen haan op een hin!”

Zelfs mijn vrouw haar geliefde Tod’s kunnen mee. 😎

20180210_153512-kopie.jpg

z9990_n.jpg

ztoolroll.jpg

zPtire.jpg

@ vandamme… daar heb je gelijk in , heb sommige items ook al goedkoper gezien…

123

ze kennen de prijs wel, start bod is de prijs die je in meeste gevallen elders gewoon “nu kopen” kan vinden

http://www.moyersoen.be/ords/f?p=2008:75:0::NO:RP,75:P75_AUCTION_ID,P75_PS_CATEG_ID:9656,61778

mooie dingen te koop.

:music: :music:
                    https://www.youtube.com/watch?v=h8KmYG_OHjA

Alleen de slide met het verbruik op het einde is misschien wat raar voor een speaker…

Zuurwerk.jpg

Ik dacht ergens gelezen te hebben 990 $

Ben ook wel benieuwd naar prijskaartje, maar wat met tech. kontrole?
                          Floere.

website werkt wel maar ‘is coming soon’… je kan wel al inschrijven op hun mailinglist, ben ook wel nieuwsgierig…. :popcorn:

Benieuwd wat deze kosten? Hun website werkt niet. :think:

z9eleven_com.jpg

Thx!
                                  Zal daar eens gaan kijken :up:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.