Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 819)
    • Aangekomen, perfect, zoals mijne maat Ben pleegt zeggen “Past gelijk nen haan op een hin!”

Zelfs mijn vrouw haar geliefde Tod’s kunnen mee. 😎

20180210_153512-kopie.jpg

0

z9990_n.jpg

0

ztoolroll.jpg

0

zPtire.jpg

0

@ vandamme… daar heb je gelijk in , heb sommige items ook al goedkoper gezien…

0
              123

ze kennen de prijs wel, start bod is de prijs die je in meeste gevallen elders gewoon “nu kopen” kan vinden

0

http://www.moyersoen.be/ords/f?p=2008:75:0::NO:RP,75:P75_AUCTION_ID,P75_PS_CATEG_ID:9656,61778

mooie dingen te koop.

0

:music: :music:
                    https://www.youtube.com/watch?v=h8KmYG_OHjA

Alleen de slide met het verbruik op het einde is misschien wat raar voor een speaker…

0

Zuurwerk.jpg

0

Ik dacht ergens gelezen te hebben 990 $

0

Ben ook wel benieuwd naar prijskaartje, maar wat met tech. kontrole?
                          Floere.

0

website werkt wel maar ‘is coming soon’… je kan wel al inschrijven op hun mailinglist, ben ook wel nieuwsgierig…. :popcorn:

0

Benieuwd wat deze kosten? Hun website werkt niet. :think:

0

z9eleven_com.jpg

0

Thx!
                                  Zal daar eens gaan kijken :up:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.