Porsche prullaria

Home Forum Zeverhoekje Porsche prullaria

• Maker
    Discussie
  • Mijn bureau steekt vol van Porschegadgets .
    Van Porschechocolaatjes , over serveitten , naar zakdoekjes , watertjes , posters , kalenders etc tot een 250 schaalmodellen .

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 819)
    • Dan kan ik beter mijn ogen eens openhouden voor een klep van een 986/996?
      Ik meld me weer als ik er eentje heb :up:

Dan kan ik beter mijn ogen eens openhouden voor een klep van een 986/996?
        Ik meld me weer als ik er eentje heb :up:

afhankelijk van de diepte van de plooi, hier moeten we een al serieuze (dure) gegoten film voor gebruiken…

afhankelijk van de diepte van de plooi, hier moeten we een al serieuze (dure) gegoten film voor gebruiken…

Onbruikbaar dus? 🙁

Onbruikbaar dus? 🙁

liefst een licht gebogen tot vlakke ondergrond….. :coolness:

liefst een licht gebogen tot vlakke ondergrond….. :coolness:

[quote=”wing” post=243371]minimaal 80Dpi op schaal 1/1, dan kunnen we nog haarscherp afdrukken, re-sizen doen we zelf wel naar het juiste formaat…[/quote]

Ben dit nog niet vergeten hoor maar vind niet direct een goeie afbeelding 😕
                      Ik zou eigenlijk zoiets willen:

Die half-tone “spikkels” vind ik de max en hoort bij Pop-Art.
                      Er moet ook wat kleur inzitten, komt als center piece in een voor de rest vooral witte woonkamer.
                      Die hierboven is onbruikbaar vanwege de tekstballon, andere zijn dikwijls slechter getekend, te klein om te gebruiken, te hard ingezoomd op het gezicht woordoor de felle kleuren er bijna niet op staan, etc…

Ik vroeg me ook af: de kofferklep op de foto van Knokke is eentje van een 986/996, de kofferklep die ik heb is een oudje met 2 plooien in, is dat een probleem om te beplakken of is dat peanuts voor jullie?

[quote=”wing” post=243371]minimaal 80Dpi op schaal 1/1, dan kunnen we nog haarscherp afdrukken, re-sizen doen we zelf wel naar het juiste formaat…[/quote]

Ben dit nog niet vergeten hoor maar vind niet direct een goeie afbeelding 😕
                        Ik zou eigenlijk zoiets willen:

Die half-tone “spikkels” vind ik de max en hoort bij Pop-Art.
                        Er moet ook wat kleur inzitten, komt als center piece in een voor de rest vooral witte woonkamer.
                        Die hierboven is onbruikbaar vanwege de tekstballon, andere zijn dikwijls slechter getekend, te klein om te gebruiken, te hard ingezoomd op het gezicht woordoor de felle kleuren er bijna niet op staan, etc…

Ik vroeg me ook af: de kofferklep op de foto van Knokke is eentje van een 986/996, de kofferklep die ik heb is een oudje met 2 plooien in, is dat een probleem om te beplakken of is dat peanuts voor jullie?

911hist.jpg

meer info: klik

911hist.jpg

meer info: klik

Ik ga mij ook een klep zoeken :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 819)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.