Porsche puur treffen 17 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche puur treffen 17 mei

• Maker
    Discussie

• wim vekemans
    Deelnemer

Hallo, een klein vraagje… vorig jaar zijn we met een ‘kleine’ colonne naar het treffen gereden, vertrek vanuit Antwerpen. Zijn er dit jaar mensen die ergens afspreken om in groep te rijden… Kunnen we misschien aansluiten. Zou fijn zijn.
      Alvast bedankt.
      Groeten,

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 93)
      • Inderdaad weer een tof treffen. Maar na het meer op en af gewandeld te hebben en de overigens schitterende strandbad bezocht te hebben had ik het wel gezien. Wat meer standjes met toffe Porscheaccesoires zoals op de Pdays te Francorchamps en wat meer interactie zou leuk zijn. Maar voor de rest dik in orde. Wat mij wel opviel zijn de gevraagde prijzen voor Classics. € 42.500 voor een SC van 1978 met 174.400 Miles in gewone toestand ??? Als dat echt geboden wordt heb ik met mijn SC de koop en investering van mijn leven gedaan….

Rijtje Jubi’s…, Weet nog in Dinslaken 2013 stonden er iets van 15 naast elkaar!
          Blijft een fraai gezicht inderdaad, hier alvast een vooruitblik als jullie volgend jaar samen komen aanrijden;

Ik zat wel bij diegene die in de cirkel mochten staan echter de concurrentie was te groot

heb wel heel weer eer mogen opstrijken voor de Jubi. ook een gigantisch bedrag geboden gekregen echter de man wist blijkbaar niet dat niet elke Belg voor het grove geld gaat, Momenteel staat de Jubi niet te koop al zou ik er een nieuwe targa van kunnen kopen 🙂

Verder heerlijke dag gehad en veel bekenden uit Nederland en België gezien, ongelooflijk hoeveel volk men wel niet kent
            ,ultieme moment voor mij was wel toen we met 4 jubi’s naast elkaar stonden

Volgend jaar zeker weer van de partij

[quote=”joebarreke” post=205016]Was inderdaad zoals elk jaar een leuke bijeenkomst. Weet iemand of Terrum in de prijzen is gevallen?[/quote]

Zie Geert er niet tussen staan…;

[quote=”LeDz01″ post=204958]Leuke dag en dat heb ik te danken aan Snoer. Merci dat ik mocht meerijden![/quote]

Graag gedaan en het was samen ook veel toffer of mocht ik alleen geweest zijn , zo heb je ook al wat forumers leren kennen IRL .
                Ja het was echt een toffe dag !

ppb025.jpg

Nog een foto waar je opstaat

Was inderdaad zoals elk jaar een leuke bijeenkomst. Weet iemand of Terrum in de prijzen is gevallen?

Gisteren ook naar Best gereden, samen in een treintje met een 20-tal Porsches uit Vlaanderen.
                    Het plaatsvinden op het terrein ging zonder file, ofwel heb ik geluk gehad, ofwel piekfijn geregeld. Beter dan in Dinslaken. Goede signalisatie, alleen konden ze me niet zeggen waar de ruimte voor NPC was.
                    Er was een massale opkomst waaronder parels van Porsches, nu ook wel niets gezien wat ik nog niet had gezien.
                    Locatie vond ik heel mooi van kader. De zon was gelukkig van de partij, want ik denk als het regent dat alles snel is opgekuist.
                    Leuk dat zoveel komen opdagen als het gratis is. Persoonlijk ben ik bereid om iets te betalen om dan nog iets meer te zien te krijgen, nog wat meer actie etc.

Veel toffe babbels gehad, ook velen niet kunnen zien. Echt wel groot.

Mijn foto’s online : https://www.facebook.com/RUFIEevents

Greets,
                    Rufie.

Idd mooie event en ditto weer. Misschien een vleugje kritiek: voor een evenement van deze orde zou ik toch wat meer standen verwachten met allerlei Porsche gerelateerde topics. Ikzelf was op zoek naar een mooie Porsche pet. Zelfs dat niet gevonden. De standjes die er wel stonden waren eerder amateuristisch, zeg maar “rommelmarkt” stijl. Voor de rest mooie autos gezien.

Mooi weer, prachtige locatie een aanrader voor elke Porsche liefhebber. Kom volgende jaar zeker terug!

Gisteren voor de 1ste keer naar Best afgezakt. Laat beslist en slechts om 15u toegekomen.
                          Ondanks het late uur nog veel moois gezien.
                          Jammer genoeg niemand tegengekomen van het forum(wel geparkeerd op de PFB parking, maar direkt het terrein opgewandeld om al dat moois te aanschouwen.)

Mooie foto’s, wat een geluk ook met het weer!

Ook hier andere verplichtingen, was er ook graag eens geweest!

Verder veel Porsches en nog meer gezelligheid.
                              Heb uren op het terras van de beachclub vertoefd…

Hier drinkt Terrum nog wat spraakwater;

…en weer eens als laatste naar huis….

Was echt een topdag gisteren, onderstaande 928 stond niet bij het PFB maar wellicht toch een bekende van hier?

The same here !
                                  Was ook van plan om te gaan dit jaar maar helaas nog iets dringend te doen en dan was het plotseling te laat om nog de moeite te zijn.
                                  Dan maar een toerke op m’n eentje gemaakt in de late namiddag.
                                  En vermits hij dan toch warm stond en het al een jaar geleden was, maar meteen de olie vervangen, vers filterke en voilà: kan er weer even tegen…..
                                  En zo werd het toch nog een leuke P -dag !

Had gehoopt er ook bij te zijn vandaag. Helaas, wegens andere verplichtingen niet kunnen gaan. Zal voor volgend jaar zijn.
                                    Aan de foto’s te zien, was het zeker de moeite.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 93)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.