Porsche puur treffen 17 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche puur treffen 17 mei

• Maker
    Discussie

• wim vekemans
    Deelnemer

Hallo, een klein vraagje… vorig jaar zijn we met een ‘kleine’ colonne naar het treffen gereden, vertrek vanuit Antwerpen. Zijn er dit jaar mensen die ergens afspreken om in groep te rijden… Kunnen we misschien aansluiten. Zou fijn zijn.
      Alvast bedankt.
      Groeten,

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 93)
      • In 1 woord: INDRUKWEKKEND.

Volgend jaar kom ik zeker met de Porsche.

Wim

[quote=”mcklusky” post=204962][quote=”Frac” post=204954]Het was wel spijtig dat de verwijzing naar waar de Belgisch en Nederlands porsche forum stonden niet duidelijk was.[/quote]
          Vreemd Frac, ik vond dat het overal zeer goed aangegeven was met die gele borden ?

Verder vond ik het een zeer leuk evenement, goede organisatie, fijne sfeer, veel te zien, hopelijk kunnen we bij een volgende editie iets speciaal uitwerken voor onze leden ;)[/quote]

Hmz, ja dat is duidelijk, maar iedereen die geen porsche had kwam van de parking en dat is de andere kant, niet? Anders was ik nog niet goed wakker 🙂

Grtz,
          Frac

Met enige vertraging ben ik er ook geraakt, de bedoeling was om 9u aan de Q8, maar ben pas om 12u kunnen vertrekken, leuke dag gehad

[quote=”Frac” post=204954]Het was wel spijtig dat de verwijzing naar waar de Belgisch en Nederlands porsche forum stonden niet duidelijk was.[/quote]
              Vreemd Frac, ik vond dat het overal zeer goed aangegeven was met die gele borden ?

20150517_095105.jpg

20150517_094502.jpg

Verder vond ik het een zeer leuk evenement, goede organisatie, fijne sfeer, veel te zien, hopelijk kunnen we bij een volgende editie iets speciaal uitwerken voor onze leden 😉

Was idd weer leuk even met de Targa geweest, als voorbeeld voor de 991 Targa: …:-)…

leuke dag achter de rug! Mooie locatie en prachtige bolides gezien…. *kwijl*!

Leuke dag en dat heb ik te danken aan Snoer. Merci dat ik mocht meerijden!

Wim

Was mooi, hopelijk volgend jaar ook met een porsche.

Het was wel spijtig dat de verwijzing naar waar de Belgisch en Nederlands porsche forum stonden niet duidelijk was.

Ze hadden dit op het middenplein moeten aanduiden.

Grtz,
                      Frac

ook net terug van een leuke dag te Best

ppb004.jpg

ppb008.jpg

ppb009.jpg

Super mooi

Volgende keer weer daar.

net terug van daar,mooie locatie,goei weer en veel porsches. 🙂

ik vind wel dat er weinig verkoopstanden met porsche gadgets zijn op porsche meetings …..

Yesss,

Het is droog,
                              het zonnetje schijnt
                              en de tank is vol.
                              Het belooft weer een mooie dag te worden.

C U in Best !

@pds ben vandaag 2 x gepaseerd en niks gezien van files zowel niet in heen als terug …..

zeker van de partij! Q8 Ranst rond 08.30u…

PDS

Spijtig van de ellende rond de E313, anders kwam ik met mijn zoontje eens naar de Q8 met de GT3 :S

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 93)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.