Porsche puur treffen 17 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche puur treffen 17 mei

• Maker
    Discussie
  • Hallo, een klein vraagje… vorig jaar zijn we met een ‘kleine’ colonne naar het treffen gereden, vertrek vanuit Antwerpen. Zijn er dit jaar mensen die ergens afspreken om in groep te rijden… Kunnen we misschien aansluiten. Zou fijn zijn.
    Alvast bedankt.
    Groeten,

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 93)
    • Wij komen naar Q8 Ranst om 9u met twee auto’s 1 Porsche en 1 niet Porsche

0

Ik kom ook naar mol-postel als het droog is

0

@joebarreke,aanwezig in ranst als het droog is :p

0

Ik kom ook maar ik rij rechtstreeks naar Best, aangezien ik met een andere wagen kom en toch buiten de Porsche zone dien te parkeren, hopelijk kan ik één van de volgende jaren eens met de Porsche komen see you Sunday !

0

Wij komen ook ( bij mooi weer).

0

We zijn klaar om naar best af te zakken zondag

image-2.jpg

image-3.jpg

0

Als het weer meezit zijn we daar om 08:00 in Kalken

0

Ik ga ook om de porscheforumbanners te voorzien aan de porscheforumparking, ik zal tevens nog lanyards, stickers en nrplaathouders meenemen voor de geinteresseerden.

Ik vertrek iets vroeger dan de anderen ziels alleen vanuit regio st truiden-zoutleeuw dus als er nog iemand mee wil, ik heb plaats 😉

0

Total Kalken 08:00,
                      we zullen ons best doen 😉
                      bij regen zal de kans kleiner zijn

0

Iemand die van Gent komt en stopt aan Total in Kalken op E17 , 8u ?

0

OK, CU there.

0

Is inderdaad enkel richting Antwerpen dus 9u staan we daar

0

@Joebarreke : de werken in Ranst zijn enkel richting Antwerpen, is het dan niet mogelijk om af te spreken op de Q8 in Ranst, of is deze toch afgesloten ?

0

Ik zal ook niet met de groep samen rijden gezien ik van Koksijde moet komen en nog iemand van het forum ga oppikken in Halle Zoersel en dit te moeilijk wordt om op de juiste tijd te kunnen aansluiten . Maar we zien elkaar wel in Best veronderstel ik , ik probeer in alle geval op de PF B parking plaats te nemen bij aankomst aldaar .

0

alain-996
                                  Bij droog weer ben ik erbij .
                                  ( 09.00u Q 8 Ranst )

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.