Porsche puur treffen 17 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche puur treffen 17 mei

• Maker
    Discussie

• wim vekemans
    Deelnemer

Hallo, een klein vraagje… vorig jaar zijn we met een ‘kleine’ colonne naar het treffen gereden, vertrek vanuit Antwerpen. Zijn er dit jaar mensen die ergens afspreken om in groep te rijden… Kunnen we misschien aansluiten. Zou fijn zijn.
      Alvast bedankt.
      Groeten,

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 93)
      • Vernieuwde grote vrachtwagenparking op de grens E34.

Waar in Postel wordt er juist afgesproken?
          Ik zou mss iemand moeten oppikken in Turnhout

ik kom ook op maar ik ga rechtstreeks.ik vertrek vanuit sttruiden rond 9u.

9 Uur Ranst of 10 uur Postel is allemaal goed voor mij.
              Bij mijn weten zijn de werken + hinder enkel richting Antwerpen, of ben ik mis ??

[quote=”Daxmanian” post=204455]Wij zijn ook van de partij dit jaar.
                9u aan de Q8 in Ranst (of alternatief)

09:00 Q8 Wommelgemn

Joebarreke
                Snoer964
                FDWinter
                Mikey
                Triekmans
                911Addict
                Veke
                Rufie
                Dirkvdv
                Daxmanian
                ….

10:00 Mol-Postel
                benny996

Is een statisch treffen, niet-Porsches parkeren uiteraard op de parkings buiten de hekken.
                  http://www.puurpm.nl/porsche-treffen

Voor de Belgen die via de A2 omhoog rijden: er is een verzamelpunt langs de A2 ter hoogte van Nederweert waar we om 9:30 weer vertrekken.
                  Dit is parkeerplaats MEIBERG, hier is een BP tankstation en een restaurant.
                  De parking áchter het restaurant gebruiken svp.

Gents,
                    Is er ergens een programma beschikbaar? Bedoel is dit met toerritten of enkel statisch? Heb een vriend die wil meegaan maar die rijdt met een Mercedes dus zou nogal raar zijn als die met zijn ster tussen ons hangt…

Laten we dan beter ineens Mol-Postel afspreken want zoals gezegd die werken zijn nu ook reeds bezig en alles zit hier potvast.

Wij zijn ook van de partij dit jaar.
                        9u aan de Q8 in Ranst (of alternatief)

09:00 Q8 Wommelgem

Joebarreke
                        Snoer964
                        FDWinter
                        Mikey
                        Triekmans
                        911Addict
                        Veke
                        Rufie
                        Dirkvdv
                        Daxmanian
                        ….

Misschien voor iedereen beter Mol – Postel (E-34) nemen, Q8 zal een probleem zijn met de werken op E313.
                          Wat?

Ter info:

Een groot deel van het wegdek van de E313 tussen de parking van Ranst en de aansluiting met de ring rond Antwerpen wordt vernieuwd. Er wordt enkel gewerkt in de richting van Antwerpen.
                          Wanneer?
                          De werken worden uitgevoerd in twee fases en zullen in totaal 6 dagen duren.
                          Fase 1
                          Tijdens fase 1 wordt er van vrijdagavond 8 mei (21u) tot maandagochtend 11 mei (6u) gewerkt aan de rechterzijde van de snelweg.
                          [b]Fase 2
                          Tijdens fase 2 wordt er van woensdagavond 13 mei (21u) tot maandagochtend 18 mei (6u) gewerkt aan de linkerzijde van de snelweg.[/b]
                          Bereikbaarheid per fase
                          AWV wil de hinder voor het verkeer zoveel mogelijk beperken. Daarom wordt er gewerkt in de weekends en worden de werken gespreid over verschillende fasen. Bovendien werken we dag en nacht door om de periode van hinder zo kort mogelijk te houden. Om de werken echter veilig te kunnen uitvoeren is het noodzakelijk om meerdere rijstroken in te nemen per fase. Hierdoor kan het verkeer tijdens de werken tussen Ranst en de Antwerpse ring slechts over één rijstrook rijden. Ter hoogte van de werfzone geldt er een snelheidsbeperking van 70 km/u. Weggebruikers houden tijdens de werken best rekening met ernstige hinder. Verkeer dat zich van oost naar west wil verplaatsen, rijdt best over Brussel.

S2

Op dit moment “Porsche-loos” dus ik ga passen dit jaar .

09:00 Q8 Wommelgem

Joebarreke
                              Snoer964
                              FDWinter
                              Mikey
                              Triekmans
                              911Addict
                              Veke
                              Rufie
                              Dirkvdv
                              ….

Bij goed weer sta ik ook om 9u bij Q8

Ik ga ook, Q8 om 9u ?

Kan er dit jaar spijtig genoeg niet bij zijn, valt net samen met ons jaarlijks motoweekend.:-(

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 93)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.