Porsche puur treffen 17 mei

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche puur treffen 17 mei

• Maker
    Discussie
  • Hallo, een klein vraagje… vorig jaar zijn we met een ‘kleine’ colonne naar het treffen gereden, vertrek vanuit Antwerpen. Zijn er dit jaar mensen die ergens afspreken om in groep te rijden… Kunnen we misschien aansluiten. Zou fijn zijn.
    Alvast bedankt.
    Groeten,

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 93)
    • Mooi Porsche event, kom normaal gesproken ook…zien ons aan de Q8….

Wij zitten een slordige 1000km uit de richting dus zullen we ons kat sturen…

Super Hugo, veel te lang geleden

Zal er zoals vorige jaren terug bij zijn. 9 u aan Q8 in Ranst. Blij weerzien met enkele Forummers.

Helaas, ik heb een huwelijk in Bretagne…

Ooit moet het toch lukken (zucht)!

Joebarreke, ik zou er toch maar zijn bij de speech! Anders vind je de ingang misschien niet en ben er bij de finale niet bij!!!

Amuseer jullie en foto’s posten he!

ik vind de finale toch altijd het beste :))

XXX

@PDS – sommige zullen op tijd zijn anderen missen den intro en de speach 😮

Ik mag ook naar da feeeeestjeuuu…

09:00 Q8 Wommelgem

Joebarreke
                      …..

10:00 Mol-Postel
                      …..

[quote=”LeDz01″ post=204318]Het is misschien boers dat ik het vraag maar als ik met iemand kan meerijden zou dat echt fantastisch zijn![/quote]

Van waar ben je ? Ik rij normaal gezien naar daar .

@ Rufie ik rij ook naar Best !

Zal er ook zijn.
                          Nog iemand uit het Gentse ?

PDS

Monza,vankerkhove en ik zullen er niet zijn.

Wij mogen naar een feeeesttjjee

Het is misschien boers dat ik het vraag maar als ik met iemand kan meerijden zou dat echt fantastisch zijn!

Mensen van de Kempen die naar daar rijden ?

Ik vind het ook nergens terug om welk uur er afgesproken is op de parking van Q8 … Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn dit even door te geven…
                                  Alvast bedankt.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.