Porsche pyjama wassen?

Home Forum Zeverhoekje Porsche pyjama wassen?

• Maker
    Discussie

• Ollie
    Deelnemer

Wie weet of je de Porsche indoor hoes kan wassen? Is een originele van OPC. Even checken of iemand ervaring heeft alvorens ik een hoes voor ne twingo heb met een Porsche logo 🙄

image-2.jpg

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Top.

Dat scheelt weer een tripje naar de wasserij 🙂

Vorige week hoes voor de 2é maal gewassen 30 ° volgens ons madam ziet er terug als nieuw uit . niet gekrompen perfecte pasvorm als voorheen

Aha goed om weten … Gelijk op klusjeslijst van TOTMBO dus.

Even een update, gewassen in machien op 30° en laten drogen en perfect!
              dus bij deze :coolness:

Wij hebben de onze ook gewoon zelf op 30 graden gewassen en dan buiten in t zonnetje laten drogen past nog tip top.

Voor mij in de wasmachine ( niet te warm ! ) en het belangrijkste is zonder wasverzachter !

Ik ben ook wel benieuwd naar het eindresultaat 😉

Wim

@Carbonman, Ik laat draadje nog even open en wacht op resultaat met foto natuurlijk en wat voor behandeling je toegepast hebt. 😉

dan breng je de hoes beter naar een gewone wasserij waar ze deze met H2O wassen.
                        bij de droogkuis gebruikt men perchloorethyleen in een gesloten wascircuit (= zelfde spul als remmenreiniger) en daar kan het geprinte logo wss niet goed tegen en op termijn de stretch van de pyjama evenmin.

Ik heb deze gewoon in mijn wasmachine gedaan op 30 graden, wel NIET in de droogkast en past nog steeds als gegoten ! Let op met sommige droogkuis, daar krimpt het vaak wel een beetje, is mij afgeraden geweest !

Denk dat ik dat ga doen, is het beste.
                            Mag slotje op mod, thanks

Tim

Ik heb dat gewoon bij een droogkuis laten doen. Weet niet meer hoeveel ik betaalde maar was niet veel…

[hide]ik zou er het vrouwtje niet mee lastig vallen (met een vrouw rugpijn kan je weinig aanvangen) en ermee naar een self-wassalon gaan. één beurt in een machine van 14 of 18 kg kost je 7 of 9 euro 💡
                                en idd op het etiketje kijken hoe op welke temp het sopje mag zijn om te voorkomen dat je er een Yarisjasje van maakt.[/hide]

Ons madam heeft de pyjama gewoon in bad gewassen ( handwas ) daar deze te zwaar wordt in het wasmachine . :up:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.