porsche radio ” CLASSIC”

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht porsche radio ” CLASSIC”

• Maker
    Discussie
  • ik ben op zoek naar goede 2 dehands radio ” classic” met gps

dus als je nog ééntje heb mag je mij contacteren

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • alternatief voor de CDR 22 is de BECKER TRAFFIC PRO high speed, zelfde toestel en looks maar met GPS functie (bolleke-pijl) en goedkoper (omdat er op die cdr22 porsche op het frontje staat vragen ze er de hoofdprijs voor tegenwoordig)
      display in amber, rood, blauw, groen, … afhankelijk voor welke autofabrikant deze ooit werd geproduceerd.

XXX

Ik zoek altijd op ebay.de met de zoekstring ‘Porsche Becker’
        http://www.ebay.de/itm/Porsche-Boxster-CD-Radio-CDR22-CDR-22-986-996-911-With-code-/192330308573?epid=1823202191&hash=item2cc7c79bdd:g:l0gAAOSwHhpZ4il1
        Heb zo iets in mijn 3.2 staan. Is net iets te modern maar valt niet op en past perfect.
        Eerlijk, die staat eigenlijk nooit op :think:

Ik had er zo een in mijn 3.2 destijds. Het schermpje van de GPS is wel ongelooflijk klein en door de plaats waar de radio zit, niet echt bruikbaar, vond ik. De ontvangst was ook niet denderend, al kon dat ook aan de antenne in de vooruit liggen. Met een gewone radio en Waze op je smartphone ben je veel beter af.
          Vergeet ook niet dat binnen een aantal jaren de FM-radio gestopt wordt en we allemaal DAB moeten hebben om nog naar de radio te kunnen luisteren

Die zijn toch zo recent dat ik me afvraag waar je die tweedehands zou kunnen kopen? Ik heb ze wel al bij RosePassion dacht ik zien staan voor wat minder (1250€) dan de officiële 1600€. Blijft veel geld.

Ik laat wellicht gewoon een modern spel in mijn 968 zetten.

Misschien onze man in Scherpenheuvel (Markt 17 Zichem), Dirk Nelissen op +32 475 618 911 eens bellen?

neen , geen bolletje pijl

het is een radio dat ze hebben gemaakt met gps voor de classics porsches

Attachments:
              • rns-1.jpg

Bedoel je dan die bolletje pijltje gps? Ik heb er nog een liggen uit de Boxster…

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.