Porsche rariteiten

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche rariteiten

• Maker
    Discussie

• Wim

Kwam deze tegen toen ik vanmorgen aan het surfen was. 😆

Als jullie nu ook zo’n rariteit vinden met Porsche onderdelen, post het dan even.
      Zien we welke creativiteit de mensen dan hebben.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • gd1

Oe ? en der staat geen ene Porsche tussen ? 🙁

dit is (of was) mijn modelbouwsite :

http://users.telenet.be/erik.wauters/index.htm

nogal lustig gebouwd tijdens mijn lange ziekte, nu helaas geen tijd meer voor

Tamiya, revell spuitset… aaargh, memories… 😆

Wim

Heb nog een Revell spuitset staan van mijn bouw periode, maar of die het nog gaat doen. 🙄

Anoniem

Mushroom schrijft:

Rocco, had ‘t ne Gulf geweest, je was ‘m kwijt 😉

Herschilderen van een modelauto kost minder dan van een full sise car hoor 😈 .
                Misschien eens een prijsje vragen aan cabriowim 😀 😀 😉

Tamiya was goed gerief.
                  Heb indertijd nog een paar DTM’s in elkaar geflanst.
                  Ja, de liefde voor Porsche is maar rond mijn 25e ongeveer toegeslagen. Op mijn 30 had ik m’n eerste 8)

Rocco, had ‘t ne Gulf geweest, je was ‘m kwijt 😉
                  Ik zoek “iets” van Gulf op schaal 1:18

ik was vroeger een verwoed modelbouwer, in mijn kast zit nog een exemplaar van deze gigantische 1/12 kit van Tamiya, nooit aan begonnen maar zelfs met de doos alleen al kan je een woonkamer opfleuren :

Valt onder het vrouwelijke ❓
                      In de zin dat je praat over haar, als je het over de Porsche hebt, ipv hem of het?
                      Kan helaas geen plaatjes vinden van aangename mannen liggend over hun Porsche; dus dan maar het cliché:

Wim

Is niks raar aan hoor, Porsche valt toch onder het vrouwelijke, en leek mij dan wel toepasselijk.
                        Of zie je er liever een man op, kan ook hoor, op het woord Porsche bedoel ik dan hè. 😉

Jaaaa, ze heeft Nl bereikt ❗

…..en hoort ook wel bij de rariteiten 😆

Wim

Voor uw Porsche papierkes in te steken, of uw bammekes. 😉

ik kreeg onlangs dit etuitje cadeau. het golfballetje heeft er niks bij.
                              het staat mee op het beeld om de grootte van het tasje te verduidelijken (geen reiskoffer noch bjoetiekees)

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/3/dsc02156n.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/3848/dsc02156n.th.jpg[/IMG][/URL]

Wim

Die wilt gewoon geen afscheid van je nemen. 😆 😉

Dank Wim.
                                  Je begrijpt dat deze er bij moest. Fiets en ikke is bijna nog beter dan P en ikke(zie nog steeds die auto van je 🙁 )

Wim

Heb even een foto zichtbaar gemaakt Sigrid. 😉

Is alleen al knap hoe je zier dat hij het gedaan heeft, en de verhoudingen ook nog eens goed zijn.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.