Home › Forum › Zeverhoekje › Porsche rental deurne
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 9 maanden geleden door
Wim.
-
MakerDiscussie
-
23 april 2012 om 20:11
iemand ervaring of nog nieuws van deze mensen?
porscherental te deurne?
Deze zaak is een paar maanden terug afgebrand en geen nieuws meer gekregen van deze mensen. Het probleem is dat ik reeds een voorschot heb betaald voor een verhuring(R8) voor mijn trouw in juni.
Normaal gezien is het toch mijn taak niet om de mensen op te sporen maar ik wacht nu toch al lang genoeg denk ik..
-
MakerDiscussie
-
Heren, ik ga dit topic sluiten, we weten nu hoe erover gedacht wordt, en er is een interne oplossing door beide partijen, dus lijkt het mij niet meer nodig om erop te reageren.
Ook eens geprobeerd:
Waarschuwing: hier klopt iets niet!
http://www.porscherental.be bevat malware. Als u deze site bezoekt, raakt uw computer wellicht geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
We hebben http://www.porscherental.be al gemeld dat we malware op de site hebben aangetroffen. Voor meer informatie over de problemen die op http://www.porscherental.be zijn gevonden, gaat u naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google.Als u begrijpt dat het bezoeken van deze site uw computer kan beschadigen, kunt u toch doorgaan.
Help de detectie van malware te verbeteren door aanvullende gegevens naar Google te verzenden over sites waarop u deze waarschuwing te zien krijgt. Deze gegevens worden behandeld in overeenstemming met het Privacybeleid voor Safe Browsing.
[quote=”PatrickB” post=97321]Aan de straatstenen niet kwijt te krijgen als al die oldie lovers massaal een waterkoker willen! :happy:[/quote]
Allen verkopen die oldies kan ik nog een zaak doen . 😉Aan de straatstenen niet kwijt te krijgen als al die oldie lovers massaal een waterkoker willen! :happy:
[quote=”bladerunner” post=97314]
Dacht van misschien eens een watergekoelde te huren en testen of deze idd. veel beter zijn dan de luchtgekoelde :happy: :happy: :drink:[/quote]Binnenkort:
Te koop: goudkleurige Targa:sarcastisch
:happy:
Korting vragen via Porscheforum zal niet lukken zeker. 😯 😯
Dacht van misschien eens een watergekoelde te huren en testen of deze idd. veel beter zijn dan de luchtgekoelde :happy: :happy: :drink:
zouden we niet eens vragen om zich voor te stellen in het juiste topic 😈
Godverdoeme moest ik mijn klanten en potentiêle klanten zo behandelen, kon mijn boeken al toe doen.
Veel succes mijnheer Beers, u komt nog wel waar u zijn moet 👿volgens mij is hij in zijn poep gebeten :happy:
we know of his private hire cars
wij zijn tenminste simpele mensen met manieren ❗
eerlijk gezegt denk ik niet dat er iemand van hier op het forum nog één van u (prive) wagens wil huren :happy:
Amaai die mannen zijn pas klantgericht en professioneel bezig :wtf:
Zegt veel over die persoon :puke:BTW: OOK NE GOEIE MORGEN :sarcastisch
Een heel speciale manier van reageren ,dan weet ik het al welk vlees in de kuip . 😥 😥
spijtig antwoord van desbetreffende…. 🙄
ipv een normaal antwoord ter verduidelijking te geven, had nog free pub geweest. Nu integendeel. Jammer, echt jammer van dit agressieve antwoord.Mij is het niet duidelijk of ons simpel triestig forumlid jullie al proberen bereiken heeft of ervan uit gaat dat jullie hem op de hoogte houden. Daarom zal ik jouw post ook even laten staan.
Zo kan ons simpel triestig forumlid misschien toch nog contact opnemen met jullie.Elk verhaal heeft altijd 2 kanten, jouw kant had toelichtend kunnen zijn, maar is een scheldpartij geworden.
Als ik klik op jouw link krijg ik ook volgende melding:
[color=#ff0000]
Gerapporteerde aanvalpagina![/color]
[color=#ff0000]
De pagina op http://www.porscherental.be is gerapporteerd als een aanvalpagina en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.Aanvalpagina’s proberen programma’s te installeren die privégegevens stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.Sommige aanvalpagina’s verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.
[/color]
Ik ga de link dus toch maar verwijderen uit jouw post. Wie dit wil kan nog altijd op de link hierboven klikken.
For future reference is jouw originele post hieronder gequote…Als ik jullie commentaar leest kan ik alleen maar uitmaken dat jullie simpele triestige mensen zijn met veel fantasie, zeker niet verder kijken dan hun neus lang is. In elk geval zijn wij niet verdwenen, zelfs niet uit het staatsblad. Het privewagenpark verhuren, goed gevonden. Ikzelf, Michael Beers sportwagen liefhebber wil dan ook zeker niet meer verhuren aan u en uw vrienden, bel of mail ons en wij betalen uw voorschot onmiddelijk terug. Gewoon even op de website (verwijderd by mushroom) kijken en u heeft contact met ons. Sinds de brand is geen enkel telefoonnummer en/of mail adres gewijzigd. Wij zijn tijdelijk naar een nieuw onderkomen in Ranst verhuisd. Nog als laatste, Porsche Rental en Ice factory zijn van zowel Michael Beers en Michael De Maeyer en heeft niets met de Kaasboerin te maken. Indien jullie nog info wensen, mail of bel ons in plaats van domme laster te schrijven op een forum waar ik vroeger enkel deftige mensen over hun liefhebbende hooby chatten. Laag laag laag succes met jullie simpele leven. Getekend Michael Beers
Als ik jullie commentaar leest kan ik alleen maar uitmaken dat jullie simpele triestige mensen zijn met veel fantasie, zeker niet verder kijken dan hun neus lang is. In elk geval zijn wij niet verdwenen, zelfs niet uit het staatsblad. Het privewagenpark verhuren, goed gevonden. Ikzelf, Michael Beers sportwagen liefhebber wil dan ook zeker niet meer verhuren aan u en uw vrienden, bel of mail ons en wij betalen uw voorschot onmiddelijk terug. Gewoon even op de website (verwijderd by mushroom) kijken en u heeft contact met ons. Sinds de brand is geen enkel telefoonnummer en/of mail adres gewijzigd. Wij zijn tijdelijk naar een nieuw onderkomen in Ranst verhuisd. Nog als laatste, Porsche Rental en Ice factory zijn van zowel Michael Beers en Michael De Maeyer en heeft niets met de Kaasboerin te maken. Indien jullie nog info wensen, mail of bel ons in plaats van domme laster te schrijven op een forum waar ik vroeger enkel deftige mensen over hun liefhebbende hooby chatten. Laag laag laag succes met jullie simpele leven. Getekend Michael Beers
- Het onderwerp ‘Porsche rental deurne’ is gesloten voor nieuwe reacties.