Porsche rental deurne

Home Forum Zeverhoekje Porsche rental deurne

• Maker
    Discussie
  • iemand ervaring of nog nieuws van deze mensen?

porscherental te deurne?

Deze zaak is een paar maanden terug afgebrand en geen nieuws meer gekregen van deze mensen. Het probleem is dat ik reeds een voorschot heb betaald voor een verhuring(R8) voor mijn trouw in juni.

Normaal gezien is het toch mijn taak niet om de mensen op te sporen maar ik wacht nu toch al lang genoeg denk ik..

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • Nuttige Info:

Hummer2rent | Keesinglaan 34 | 2100 Deurne (Antwerpen) | Tel: +32 3 354 37 30

De zaakvoerder van beide bedrijven “Porsche Rental” en “Hummer2Rent” is de schoonbroer van de zaakvoerder van IceFactory.

DMB GROEP, De h. Michael Beers, Keesinglaan 34 – 2100 ANTWERPEN Tel : 03 354 37 30
      Web : http://www.icefactory.be

Zoals je ziet zelfde adres en tel. nr.

Hopelijk kan je hiermee verder.

500euro voorschot in januari betaald, in februari inderdaad afgebrand.

Heb wel een bewijs van betaling met nummerplaat van de wagen die verhuurd werd maar daar zijn we niet veel mee zeker
        Politie wil ik nog liever even wachten…

Achter deze naam Porsche Rental zat de IceFactory – DMB Groep.
          Veel wagens hadden ze niet, ik denk eerder dat ze kosten wilden drukken door het eigen wagenpark te willen verhuren waaronder, Porsche, Hummer, Mercedes, Bentley.

Er was ook de firma Hummer2Rent. De brand is geleden van Februari en sindsdien zijn de firma’s ook verdwenen uit het staatsblad.

Hopelijk heb je niet teveel voorschot betaald want ik vrees dat je dit niet meer gaat terugzien.

Ik zou eens informeren bij Hummer2Rent, zij zijn gelinkt aan vorig bedrijf, zelfde adres.
          De laatste zitten ook op de Keesinglaan maar zijn gelinkt aan de Kaasboerin dewelke eigenaar blijkt te zijn.

Het minste dat ze zouden mogen doen is klanten dewelke een voorschot hebben betaald te informeren.

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Het onderwerp ‘Porsche rental deurne’ is gesloten voor nieuwe reacties.