porsche rescue in Kontich

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 porsche rescue in Kontich

• Maker
    Discussie
  • heeft iemand ervaring met deze garagist?
    ik wil mijn wijzerplaten laten vervangen door rode en hebben mij een voorstel gedaan van 3 a 400 euro

graag reactie

Mvg

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Wim

Wie, Rescue of Heiler

ze zijn er aan bezig
        hebben mij al een ontwerp gestuurd
        hou jullie op de hoogte

mvg

PDS

En ?

Hou ons op de hoogte … 😉

[quote=”ronvos” post=201384]en waar kan je die dan kopen?? heb het hele internet afgezocht….
            thanks [/quote]

pleeg eens een meeltje naar: (zet er kleur, manueel/pdk, … bij en dat het NIET gaat over een ombouw van mph > kmh)

Heiler-Tachodesign
            mevr Arlett Müller, An der Lanke 46, 15712 Königs Wusterhausen Deutschland
            Tel:015254054543
            E-Mail: Support@Heiler-Tachodesign.de
            Internet: http://www.heiler-tachodesign.de

Wim

[quote=”Ollie” post=201372]
              Kijk maar even op hun website, staat ook een zeer mooi project op![/quote]

Je bedoeld waarschijnlijk de Gulf speedster.

XXX

Ik ga daar ok, toffe kerel die van wanten weet 🙂
                Prijzen, ‘t ja dat moet ieder voor zich weten wat veel en wat niet veel is.

klokken uit het dashbord verwijderen is echt geen rocket science !

hou ziet zo’n cluster er uit aan de binnenkant ?

en waar kan je die dan kopen?? heb het hele internet afgezocht….
                    thanks

Mvg

De mijne gaat bij porsche rescue op onderhoud. Op vlak van onderhoud heel tevreden van. Hij doet eigenlijk alleen maar luchtgekoelde, waterkokers heeft hij niet heel graag. Bij een 991 lijkt me dit ook wel wat meer demontagewerk dan bij een lufti. Misschien daarom iets duurder?

één set (= 4 stuks) rode tellerplaten kost 150 euro, dan lijkt 400 euro voor de totale klusprijs ook ruim bemeten.

Heb met deze mensen in het verleden telefonisch contact gehad ivm een door hen uit te voeren aankoopkeuring op een 964.

Dit is uiteindelijk niet kunnen doorgaan, maar telefonisch leken deze mensen mij ZEER vakbekwaam en uiterst behulpzaam.
                          Moest het voor mij niet zo ver zijn, zou ik zelfs overwegen bij hun te gaan voor onderhoud!
                          Kijk maar even op hun website, staat ook een zeer mooi project op!

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.