Porsche rijders uit de Kempen

Home Forum Porsche Talk Porsche rijders uit de Kempen

• Maker
    Discussie
  • Ik heb op Facebook een groepje opgericht voor de Kempische Porsche rijders. Niet om een club op te richten of structureel activiteiten vast te leggen maar eerder wanneer mensen zin hebben om samen een keer een rit te maken of dergelijke, een plaats te hebben waar buurtgenoten onderling makkelijk met elkaar kunnen afspreken.

Ik weet niet of er interesse voor is en zie wel of er mensen zin hebben om toe te treden. Dit kan via onderstaande link: https://www.facebook.com/groups/945274235516715/

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Ook afkomstig uit de Kempen en altijd in de moed voor een rondritje

PDS

[quote=”bccars” post=202816]Ik ga sebiet en toerreke doen in de Wallonië/Oostkantons … Als er mensen goesting hebben om mee te rijden …[/quote]

Dat zie ik net te laat ! Zonde …. :S

J

Wel Kempen
          Geen facebook.

OK deepee, spijtig, ik laat volgende keer wat rapper iets weten !

da’s jammer. had ik dit eerder geweten, want de afspraak voor deze namiddag kondigt zich veel saaier aan dat “een toerke oostkantons”.
              veel plezier iig !!!

Ik ga sebiet en toerreke doen in de Wallonië/Oostkantons … Als er mensen goesting hebben om mee te rijden …

net aangemeld 😉

ik wil ook rond toeren in de kempen

Bladerunner ….het valt me telkens op ….die velgen staan hem verdomd goe jonge …echt !!!

Ben erbij, dit had ik niet gezien, dus lidmaatschap is aangevraagd. Graz Frank

Ook Kempenaar maar, Facebook sucks, dus ook hier niet van datte.

Haha ..het lijkt ondertussen een feit te worden dat ze in de kempen niet zo smoelenboek minded zijn !

Top initiatief !
                              Maar ook hier geen smoelenboek – fan 🙁
                              Misschien inderdaad hier eens een groep proberen aan te maken , maar dit dien ik alleszins aan de kenners over te laten…..

Allez mannen
                                Ik zit al 10 dagen op feesboek 🙂

En heb nog wat farm heroes saga friendjes nodig !

Hier hetzelde wel de kempen maar no facebook

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.