Porsche rijlessen

Home Forum Porsche Talk Porsche rijlessen

• Maker
    Discussie
  • Hallo porchisten,

omdat ik recent pas mijn eerste 911 (3.2) heb aangekocht en graag er zo goed mogelijk mee zou kunnen omspringen (op een veilige manier, er zoveel mogelijk plezier uithaal) vroeg ik me af of er zoiets als Porsche-rijlessen worden gegeven? Liefst dan nog voor de Porsches zonder allerhande elektronische hulpmiddeltjes (pre 964)?

:driver:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • 1 Boodschap: Porsche Experience Center

Ben voor m’n verjaardag naar het PEC in Silverstone geweest… Indrukwekkend wat ze je daar leren met een Porsche.

+1 :driver:

hier ook interesse …. maar ook pas tegen de zomer….

:happy: :happy: :happy:

XXX

Misschien via Inkart in Puurs, Home Base van Race Events. Dat is de famillie Van Hooydonck hé

Lijkt me wel leuk om te doen maw zie ik ook wel zitten want ik moet daar dringend mee leren rijden :happydance:

ook geïnteresseerd !!!

+1

Zoiets had ik idd in gedachten. Lijkt me leuk om te doen. :happydance:
                  Graag eerder naar de zomer toe misschien (de mijne staat nog in opslag tot zijn 30e verjaardag).

Ik heb ook wel interesse en kan nog een paar andere G-rijders mobiliseren.
                    Ik weet dat Jeffrey Van Hooydonk voor de rijders van de Zoute GP oldtimers een cursus rijbeheersing heeft aangeboden.
                    Dan zal zoiets op maat met enkel 911jes ook wel mogelijk zijn.
                    Prijs was iets van een 200 euro voor een ganse dag.
                    Ik heb net even op zijn site gekeken van dreamcar.be maar het staat er niet op.
                    Misschien eens contact opnemen voor een voorstel?

Best hier mee beginnen :first: de rest komt vanzelf :ass:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=HR4juftEcBY[/video]

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.