Porsche rit cadeau doen

Home Forum Zeverhoekje Porsche rit cadeau doen

• Maker
    Discussie
  • Naar aanleiding van mijn vaders 60 ste verjaardag zou ik hem graag een porsche rit cadeau doen (jongens droom van hem) waarin hij zelf de mogelijkheid krijgt om eens te rijden.
    Ik vermoed dat een uurtje rijden of misschien 2 dan wel voldoende zal zijn. Nu is de vraag of iemand enige goede links of andere nuttige info voor mij heeft. Liefst geen bongo-boxen of superidee sites.
    Ik heb namelijk al enkel uren internet afgezocht maar niet echt een interessant aanbod gevonden. Huren lijkt mij geen optie omdat men dan 3000 euro borg moet geven. Had eerder particuliere porsche bezitter in gedachten die zich even kan vrij maken mits betaling.
    Wij zijn afkomstig regio waasland (oost-vlaanderen).
    😀

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Oproep aan alle particuliere porsche-bezitters in het waasland, die even een uurtje tijd willen vrijmaken (mits betaling uiteraard) met hun bolide.
      Ben nog opzoek naar kandidaten om mijn vader even in vervoering te brengen. Heb reeds een mooi voorstel ontvangen van een porsche bezitter.
      Laat de reacties maar binnen stromen.

[quote=”kurt007″:39l6b0jy] Naar aanleiding van mijn vaders 60 ste verjaardag …. en (jongens droom van hem) …. Huren lijkt mij geen optie omdat men dan 3000 euro borg moet geven. Had eerder particuliere porsche bezitter in gedachten die zich even kan vrij maken mits betaling.
          😀 [/quote]

Beter is de Porsche eigenaar laten rijden met de persoon in kwestie ernaast en hij zal veel meer van genieten van de Porsche ervaring.
          Het is altijd delicaat iemand te laten rijden die nog nooit met een Porsche heeft gereden.

Het is niet voor niets dat men een borg vraagt die meestal de franchise dekt bij ongeval.
          Dat geld ben je uiteindelijk niet kwijt als er niets gebeurd en anders … potje breken, potje betalen 😉

Voor een persoonlijk mailtje kan je steeds te recht op
            kurt.de.gronckel@telenet.be

Die borg krijg je toch gewoon terug als je de wagen zonder schade terug brengt.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.