porsche rit jong en oud

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s porsche rit jong en oud

• Maker
    Discussie
  • vrienden

wie heeft er zin om een op een zondag in de maand september een porsche rit te doen aan de kust?

het zou fijn zijn om eens met zen allen (porsche)een rit (natuurlijk eten en drinken hoort er bij)te doen.

wat denken jullie?
    welke streek van starten en aankomst?
    bolletje pijl rijden of in colonne?
    eens op de zeedijk poseren of gewoon iets anders.

laat jullie horen 😀

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • rubben

als je geen p hebt zullen we wel een plaatsje vinden voor je in een ander p :happy:

[quote=”porsche914orange” post=115318][quote=”luc993cabrio” post=115294][quote=”Jochen” post=115282]
        Eten over de middag, ter doest in Brugge, mega parking en als ik me niet vergis rijdt de zaakvooerder met een P of heeft er toch een gehad..
        [/quote]
        Heeft er nog steeds ene maar aanvaarden op een zondag geen reservatie voor groepen, zelf reeds gevraagd en nopens. 😐 😐 :|[/quote]

Die 996TT die ik had was deze van een van de zaakvoerders. Heeft nu een 997 Turbo, maar had hem beter een 2PK gekocht, manmanman…[/quote]manmanman….da huis moet rap af…. garage moet vooruitgaan zodat da Ptje kan rollen…. :drink:

Momenteel ben ik ‘Porscheloos’ & het zou me verbazen dat de 911S tijdig klaar geraakt!
          Indien toch, ben ik graag aanwezig!

[quote=”luc993cabrio” post=115294][quote=”Jochen” post=115282]
            Eten over de middag, ter doest in Brugge, mega parking en als ik me niet vergis rijdt de zaakvooerder met een P of heeft er toch een gehad..
            [/quote]
            Heeft er nog steeds ene maar aanvaarden op een zondag geen reservatie voor groepen, zelf reeds gevraagd en nopens. 😐 😐 :|[/quote]

Die 996TT die ik had was deze van een van de zaakvoerders. Heeft nu een 997 Turbo, maar had hem beter een 2PK gekocht, manmanman…

Bijvoorbeeld Nieuwpoort of Middelkerke en mooie routes in de westhoek!

Er zijn mogelijkheden genoeg aan de kust .
                Komt wel in orde !

[quote=”Jochen” post=115282]
                  [/quote]
                  Heeft er nog steeds ene maar aanvaarden op een zondag geen reservatie voor groepen, zelf reeds gevraagd en nopens. 😐 😐 😐

heb contacten om dat te regelen.
                    ook de mobile politie wil een handje meehelpen
                    nu nog juliie :driver:

Straffen, perfect initiatief.
                      Bolleke pijl lijkt me aangewezen, in groep rijden wordt te complex zodra je een druk kruispunt moet passeren.
                      In de middag aan de kust lijkt me moeilijk, een gemeentebrstuur mobiliseren voor een plein af te zetten is ook niet eenvoudig.

Zie ik wel zitten straffen.
                        Snoer ik heb ook geen zin om in de file te zitten . :mrgreen:

Goed initiatief ,voor mij is alles goed als we maar niet in de fille zitten .Hou er wel rekening mee dat het nog druk kan zijn aan zee en dat het niet simpel zal zijn om de wagens te parkeren laat staan een terras te vinden die vrij is voor (+-50 man :wtf: )in alle geval laat je inspiratie maar werken je hebt nog tijd om alles te bekijken natuurlijk. :respect2: :drink: :driver:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.