Porsche rondrit 1 Mei Limburg Stoopkesrit

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche rondrit 1 Mei Limburg Stoopkesrit

• Maker
    Discussie
  • Porsche Stoopkesrit Haaselt
    zie bijlage

PorscheStoopkesritHasselt1mei2014.JPG

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 68)
    • @ fdwinter :up: inschrijvingen lopen vlotjes binnen :happydance:

Net ingeschreven, zullen erbij zijn! 🙂

@funny De stoopkesrit zal gereden worden omgeving hasselt,en dan richting haspengouw (fruitstreek)door de mooie appel en peren boomgaarden,volop in de bloei.

En een paar mooie stops,stookkot,een bottelarij,een cava stop bij…..bekijk misschien eens de foto’s op de flyer 😉

Kan je iets meer info geven over de rit aub ,langs en door de fruitstreek ?

@pitchie
              Je kan nog inschrijven tot half april maar we gaan maar een Max van een 30 auto’s toelaten en de inschrijvingen komen al binnen…
              Ik zou voor de leuke porsche meeting kiezen en alzo weer nieuwe mensen met dezelfde passie leren kennen, hè!!
              Greets steph 997

Harley bolleke-pijl heb je snel uitgelegd en hopelijk aan de andere kant ook snel begrepen .Is de ultieme relatietest ! 😉 😉
                Je kan ook de wagen of de wagens voor je volgen en hopen dat ze niet verkeerd rijden . 😉

[quote=”Mushroom” post=157437][quote=”Harley G” post=157376]Mijn wederhelft wil meedoen maar ik heb nog geen *porsche ;)[/quote]
                  Tegen dan waarschijnlijk wel ;)[/quote]

Yep, next week. Als alles in kannen en kruiken is en ik krijg aan de vrouw des huizes uitgelegd hoe bolleke-pijl werkt…..doe ik mee 🙂

Wie gaat er hier allemaal en tot wanneer kan je inschrijven? Dit spreekt mij ook wel aan om eens een eerste keer naar een treffen te komen. Maar dit is in een lang weekend en dan moet ik een beetje kiezen tussen porschen in België of scooteren in een zonzeker land. Decisions, decisions… 😀

@jmo :up:

Prachtig ! Het staat in onze agenda :driver:

Wim

[quote=”Harley G” post=157376]Mijn wederhelft wil meedoen maar ik heb nog geen *porsche ;)[/quote]

[quote=”Steph997″ post=157381]@cabrio Wim….????[/quote]

Ik dacht al……….bedoeld hij mij voor wederhelft !!!!! :happy: 😉

Ziet er leuk uit , als Dinslaken *Porsche niet was zou ik zeker aanwezig zijn .

Ziet er leuk uit :up: :up:

[quote=”Harley G” post=157376]Mijn wederhelft wil meedoen maar ik heb nog geen *porsche ;)[/quote]
                                Tegen dan waarschijnlijk wel 😉

@benny ok:-))

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 68)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.